Fórum - Zobrazit téma - Palm Desktop - opravdový špek!!! - www.PalmHelp.cz
forum.PalmHelp.cz
O všem, co souvisí s webOS a Palm OS
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 Osobní nastaveníOsobní nastavení   Přihlásit se pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Palm Desktop - opravdový špek!!!

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra PalmHelp.cz -> Synchronizace
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jakaspar
nováček
nováček


Registrace: 30.6. 2005
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: pá 02. únor, 2007 10:11    Předmět: Palm Desktop - opravdový špek!!! Citovat

Po spuštění PalmDesktop mi po chvilce vyskočí hláška: "V aplikaci Palm Desktop Application došlo k problému a je třeba ji zavřít. Omlouváme se za vzniklé potíže." To mě fakt baví Zlostný !!!

Při kliknutí na detaily chyby je zpráva:
AppName: palm.exe AppVer: 4.1.4.0 ModName: mfc42.dll
ModVer: 6.2.4131.0 Offset: 00004973

Teď co všechno jsem zkoušel:
1.deinstalace a opětovná instalace - funguje, ale nesmím před dokončením instalace synchronizovat Palm, jinak dojde k tomu samému. Problém je, že když synchronizuju Palm i po tom, kdy vyzkouším, že Palm Desktop funguje, dojde k té samé chybě.
2.deinstalace a pětovná instalace + vyčištění registrů od všeho, co může mít s Palmem cokoli společného - funguje za splnění stejné podmínky jako v minulé případě.
3.na zahraničních fórech jsem se dopátral toho, že chyba může být někde v kontaktech (mám jich v Palmu okolo 1200) a postupovat mám způsobem: odinstalovat Palm Desktop, znovu nainstalovat, přeskočit úvodní synchronizaci, spustit Palm Desktop, při spuštěném Palm Desktop spustit synchronizaci, poté v Tools opravit chybné kontakty a vše bude fungovat. Všechno jsem udělal, ale po synchronizaci se mi Palm Desktop zavře a já ho musím spustit znovu. A v tom je háček, okamžitě po spuštění dojde k té samé chybě.

A TAK SE PTÁM: Jak mám zabránit zavření aplikace Palm Desktop po synchronizaci??? Nebo druhá otázka: Máte někdo návrh, jak tenhle problém řešit???

Děkuju za přečtení dlouhého popisu, ale fakt to kratší nešlo... Nešťastný
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Badel
>> šéfredaktor <<
>> šéfredaktor <<


Registrace: 15.11. 2004
Příspěvky: 3155

PříspěvekZaslal: pá 02. únor, 2007 17:12    Předmět: Citovat

No zkusil bych se nejrpve zamyslet nad tím, jestli by nešlo nějak opravit databázi kontaktů přímo v palmu. Co třeba dbScan?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
jakaspar
nováček
nováček


Registrace: 30.6. 2005
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: pá 02. únor, 2007 18:49    Předmět: Citovat

Badel napsal:
No zkusil bych se nejrpve zamyslet nad tím, jestli by nešlo nějak opravit databázi kontaktů přímo v palmu. Co třeba dbScan?



Zpočátku to vypadalo nadějně... Našel jsem dvě chyby, ale po jejich vymazání, odinstalaci PalmDesktop, vymazání veškerých památek v PC a po nové synchronizaci bohužel stále stejný stav Nešťastný
Ale díky!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
xmpetr
nováček
nováček


Registrace: 19.1. 2006
Příspěvky: 31

PříspěvekZaslal: pá 02. únor, 2007 22:54    Předmět: řešení? Citovat

v tomto postu na trecentral je popis řešení které by snad mohlo pomoci ...
http://discussion.treocentral.com/showpost.php?p=1072554&postcount=3
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
jakaspar
nováček
nováček


Registrace: 30.6. 2005
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: po 05. únor, 2007 9:23    Předmět: Re: řešení? Citovat

Vyzkoušel jsem i toto, ale bohužel nic. Každopádně díky za ochotu!!! Mrkající
Asi bude problém někde jinde... Nešťastný ¨
Zkusil jsem odinstalovat vechny aplikace kromě základních a ručně jsem začal kontrolovat všechny záznamy, ale co já vím, co mu může vadit??? Zlostný Zlostný Zlostný

xmpetr napsal:
v tomto postu na trecentral je popis řešení které by snad mohlo pomoci ...
http://discussion.treocentral.com/showpost.php?p=1072554&postcount=3
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
jerry-krtek
>> redaktor <<
>> redaktor <<


Registrace: 2.11. 2005
Příspěvky: 6

PříspěvekZaslal: po 05. únor, 2007 13:46    Předmět: Stalo se mi to samé Citovat

Přihodilo se mi úplně to samé, pomoci jsem se ale nedovolal, musel jsem na to přijít sám. Po druhé bych to absolvovat nechtěl, ikdyž teď bych to udělal asi rychleji, už vím co a jak. Prošel jsem si všemi způsoby odinstalace a instalace palm desktopu, včetně důkladného mazání registrů. I jsem přesouval zazálohované adresáře ze starého desktopu do nového, atd... Prostě všechno možné. Co mě nejvíc zdrželo, byl můj zájem aspoň vydolovat kontakty z palma, ikdyž jsem tušil, že tam bude někde zrada.

1.Všiml jsem si, že když vynechám první synchronizaci, tak se desktop otevře. V ten okamžik je nutné se přepnout do záložky kontaktů a spustit synchronizaci. No a světe div se, kontakty se objeví. Následně je nutné kontakty vyexportovat např. do vCard, či nativního formátu palmu, radši udělej víc alternativ.

2. při dalším spuštění desktomu máš už smůlu, vše při starém, tak že to jde jen jednou. Pak je nutné natvrdo vymazat (přesunout) v adresáři instalace desktopu adreśař, který se jmenu jako tvoje synchronizační jméno. Pak půjde opět desktop otevřít, jen bude prázdný.

3. Vytvoř v desktopu stejné synchronizační jméno jaké jsi měl (máš) a do vytvořeného účtu importuj kontakty. Doporučuju kontrolu importu a pokud to není ono, vzít jiný formát ze zálohy. Před každým novým importem je nutné provést krok 2. Neustále je nutné zkoušet, jestli se aplikace desktop stále otevírá tak jak má.

4. No a když už se zdá, že by mohlo bejt všechno OK, tak vžádném případě nedávat synchronizaci s rozhozeným PDA !!!! Teď příjde to nejlepší, je nutné provést komplet novou instalaci PDA !!! Jo udělat Hard reset a zbytek už ani nemusím dodávat. Jen doporučuji zazálohovat data NVbackupem.

Dle mého zjištění, se to stane zkoušením různých prográmků na vylepšení práce s kontakty, atd....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
hrabuvka
nováček
nováček


Registrace: 11.11. 2005
Příspěvky: 45

PříspěvekZaslal: po 05. únor, 2007 14:04    Předmět: Citovat

jak si to tak ctu........to si delate srandu ne?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
DR
nováček
nováček


Registrace: 12.2. 2007
Příspěvky: 40

PříspěvekZaslal: út 13. únor, 2007 20:53    Předmět: Citovat

Palmdesktop mi takhle blbne taky. Ale v mém případě havaruje pouze tehdy, když v kalendáři dám zobrazit denní náhled (prostě záložka "Day"). Což je samozřejmě defaultní nastavení po instalaci. Abych to po instalaci rozhodil musle jsem z adresáře palmdesktopu smazat (resp. přesunout jinam) veškerá uživatelská data (adresář pojmenovaný podle hotsync name). Pak je palmdesktop bez dat, dá se normálně spustit a přepnout do týdenního zobrazení. Pak tem můžu data vrátit a už to chodí.

Samozřejmě jsem zkoušel dbscan a kde co, bez výsledku. Co se mi podařilo zjistit, zřjemě dělají problém nějaké chybné záznamy s datem před 1970 (asi, už si to přesěn nepamatuju).

Tak s tím žiju už přes rok, denní náhled dokážu oželet.

A teď jsem si s tím ještě hrál a zřejmě jsem to ojebal. V denním náhledu se zobrazuje kromě kalendáře taky kontakty. Stačí tam místo nich přepnout zobrazení úkolů a denní náhled už nehavaruje. Přepnout to jde jednoduše, vytvořit nového usera bez jakýchkoliv dat, do toho se přepnpout, změnit nastavní v denním náhledu a přepnout se zpátky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
nosferatu135
plavčík
plavčík


Registrace: 1.5. 2006
Příspěvky: 171
Bydliště: Odolena Voda

PříspěvekZaslal: čt 15. únor, 2007 16:17    Předmět: Citovat

Dlouho mi trvalo, než jsem se odvážil sem napsat své zkušenosti. To abych to nezakřikl POZOR! Svoji T3 + Desktop jsem postupně instaloval na 4 počítačích (2x PC WXP, 1xPC W2000, 1xNTB WXP). Na pevných Desktop fungoval bídně, spíš vůbec. Různě se projevily problémy, které jsou v tomhle fóru popsané. Nikdy se mi je nepodařilo vyřešit, ani opětovnou instalací. Zvláštní je, že teď to funguje na 100 % na NTB, který je ale z hlediska bezpečnosti a uživatelských práv tak osekaný, že nemůžu ani změnit spořič (služební, v bance). Fakt je také, že pro synchonizaci nepoužívám Desktop (ale funguje a nevypíná se!!), ale Outlook. Ten tady máme skvělej a společně s Palmem to je spolupráce, bez který si to neumím představit. Zaťukávám to na dřevo a připojuji se k názoru, že jsou věci mezi Palm Desktopem, Windousama, nebem a zemí... Nazlobený
_________________
De Mortuis Nil Nisi Bene

Tungsten T3 + RS MMC 1GB + SD 2GB
Treo 650
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DR
nováček
nováček


Registrace: 12.2. 2007
Příspěvky: 40

PříspěvekZaslal: čt 15. únor, 2007 16:26    Předmět: Citovat

nosferatu135 napsal:
... Fakt je také, že pro synchonizaci nepoužívám Desktop (ale funguje a nevypíná se!!), ale Outlook. ... Nazlobený


To je ono. Když nesynchronizuješ s desktopem, nemáš v něm žádná data a tak nemá desktop důvod padat. Desktop padá proto, že se mu nelíbí nějaká uživatelská data, zřejmě v kontaktech. Zkus na NB sesynchronizovat palma s desktopem a pak uvidíš.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
nosferatu135
plavčík
plavčík


Registrace: 1.5. 2006
Příspěvky: 171
Bydliště: Odolena Voda

PříspěvekZaslal: pá 16. únor, 2007 10:18    Předmět: Citovat

DR napsal:
Zkus na NB sesynchronizovat palma s desktopem a pak uvidíš.


To právě nemůžu. K přenastavení conduitu nemám uživatelská práva Radostný
Ale na těch PC, co jsem psal minule mi Desktop padal i prázdný (resp. se do něj nepodařilo dostat data).
_________________
De Mortuis Nil Nisi Bene

Tungsten T3 + RS MMC 1GB + SD 2GB
Treo 650
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jakaspar
nováček
nováček


Registrace: 30.6. 2005
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: út 17. duben, 2007 10:11    Předmět: Re: Stalo se mi to samé Citovat

Tak jsem se konečně odhodlal k absolvování všech kroků dle Tvého návodu. Jen se mi to podařilo malinko zjednodušit. Geniální myšlenkou je spuštění synchronizace až po přepnutí do záložky kontaktů.

Takže:
1. Kompletně jsem odstranil aplikaci PalmDesktop z PC, a to včetně vyčištění registrů a smazání složky C:/Program Files/PalmOne, kde je uložen i adresář s názvem uživatelského profilu
2. Při nové instalaci aplikace PalmDesktop jsem přeskočil první synchronizaci
3. Spustil jsem čistě nainstalovanou aplikaci PalmDesktop (a teď zmíněný geniální krok) Nápad , přepnul do záložky kontaktů a spustil synchronizaci
4. Světe div se, kontakty se objevily a dokonce jsem v nich zkusil i opatrnou práci, což fungovalo
5. Pak jsem si uvědomil, že mi tu kdosi radil spustit Tools -> Options -> Tools -> Check Now pro kontrolu chyb a jejich odstranění v kontaktech
6. A teď se stal pravý zázrak!!! Šokovaný , kontrola proběhla, výsledkem bylo vypsání hlášky o cca 400 chybných kontaktech a jejich opravě
7. Nedočkavě a trochu horlivě jsem vypnul aplikaci bez exportu kontaktů do VCard (což nedoporučuju) a opět ji spustil... A teď to přijde... ŠLAPÉÉÉÉÉÉÉ!!! Radostný Překvapený Machr

Díky všem, kdo přispívali a snad se někomu poštěstí stejně jako mně!!!
Honza

jerry-krtek napsal:
Přihodilo se mi úplně to samé, pomoci jsem se ale nedovolal, musel jsem na to přijít sám. Po druhé bych to absolvovat nechtěl, ikdyž teď bych to udělal asi rychleji, už vím co a jak. Prošel jsem si všemi způsoby odinstalace a instalace palm desktopu, včetně důkladného mazání registrů. I jsem přesouval zazálohované adresáře ze starého desktopu do nového, atd... Prostě všechno možné. Co mě nejvíc zdrželo, byl můj zájem aspoň vydolovat kontakty z palma, ikdyž jsem tušil, že tam bude někde zrada.

1.Všiml jsem si, že když vynechám první synchronizaci, tak se desktop otevře. V ten okamžik je nutné se přepnout do záložky kontaktů a spustit synchronizaci. No a světe div se, kontakty se objeví. Následně je nutné kontakty vyexportovat např. do vCard, či nativního formátu palmu, radši udělej víc alternativ.

2. při dalším spuštění desktomu máš už smůlu, vše při starém, tak že to jde jen jednou. Pak je nutné natvrdo vymazat (přesunout) v adresáři instalace desktopu adreśař, který se jmenu jako tvoje synchronizační jméno. Pak půjde opět desktop otevřít, jen bude prázdný.

3. Vytvoř v desktopu stejné synchronizační jméno jaké jsi měl (máš) a do vytvořeného účtu importuj kontakty. Doporučuju kontrolu importu a pokud to není ono, vzít jiný formát ze zálohy. Před každým novým importem je nutné provést krok 2. Neustále je nutné zkoušet, jestli se aplikace desktop stále otevírá tak jak má.

4. No a když už se zdá, že by mohlo bejt všechno OK, tak vžádném případě nedávat synchronizaci s rozhozeným PDA !!!! Teď příjde to nejlepší, je nutné provést komplet novou instalaci PDA !!! Jo udělat Hard reset a zbytek už ani nemusím dodávat. Jen doporučuji zazálohovat data NVbackupem.

Dle mého zjištění, se to stane zkoušením různých prográmků na vylepšení práce s kontakty, atd....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra PalmHelp.cz -> Synchronizace Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Reklama / Ceník
Vstup pro inzerenty




 


Doporučte nás | Webmaster | Hledání | Statistiky | Syndikační kanály | Právní ujednání | Ochrana osobních údajů



PalmHelp (www.PalmHelp.cz), informace nejen ze světa webOS a Palm OS, asistenční služby uživatelům produktů Palm. ISSN 1801-9412