Kodex reklamy na serveru www.palmhelp.cz
- Reklamou pro účely tohoto kodexu se rozumí internetová reklama, tj. komunikace
mezi inzerentem a příjemcem reklamy na stránkách www.palmhelp.cz pomocí
reklamních médií (dále bannerů) v obrázkovém formátu GIF, JPG a SWF.
- Správce serveru si vyhrazuje právo kontroly banneru před aktivací v systému
na dodržení Kodexu reklamy. Správce serveru může nepřijmout banner i z důvodu
názorového rozporu s obsahem a smyslem serveru www.palmhelp.cz. Za
obsah a právní čistotu bannerů ručí autor banneru nebo vlastník banneru. Provozovatel
www.palmhelp.cz nenese zodpovědnost za případné porušování autorských
práv, pravdivost reklamních sdělení či kvalitu služeb prezentovaných jednotlivými
reklamními sděleními uživatelů.
- Bannery vkládané na www.palmhelp.cz mohou mít maximální velikost
dle rozměru reklamní plochy:
Full banner |
468 x 60 |
20 Kb |
Half banner |
234 x 60 |
10 Kb |
Vertical banner |
120 x 240 |
20 Kb |
Block |
120 x 300 |
20 Kb |
Square banner |
125 x 125 |
12 Kb |
Button 1 |
120 x 90 |
8 Kb |
Button 2 |
120 x 60 |
6 Kb |
Micro button |
88 x 31 |
3 Kb |
Skyscraper |
120 x 600 |
20 Kb |
Wide skyscraper |
160 x 600 |
20 Kb |
Rectangle |
180 x 150 |
20 Kb |
Medium rectangle |
300 x 250 |
20 Kb |
Large rectangle |
336 x 280 |
20 Kb |
Vertical rectangle |
240 x 400 |
20 Kb |
Square |
250 x 250 |
20 Kb |
- Reklama nesmí porušovat právní předpisy České republiky a platné mezinárodní
úmluvy nebo navádět k jejich porušování, stejně tak nesmí budit dojem, že
s jejich porušováním souhlasí. Reklama nesmí obsahovat nic, co by mohlo vést
k násilným aktům nebo je podporovat. Reklama nesmí obsahovat nic, co by hrubým
a nepochybným způsobem uráželo národnostní, rasové nebo náboženské cítění
příjemců reklamy.
- Reklama musí být slušná, čestná a pravdivá. Nesmí být použito sprostých
nebo hanlivých slov nebo slov, která jsou internetovou komunitou takto chápány.
Prezentace lidského těla nebo částí lidského těla musí být uskutečňována s
plným zvážením jejího dopadu na všechny typy příjemců reklamy a nesmí působit
pohoršujícím dojmem.
- Reklama nesmí ohrožovat dobré jméno reklamy jako takové či snižovat důvěru
v reklamu jako službu spotřebitelům.
- Reklama nesmí být skrytá, zejména nesmí předstírat, že jde o jiné způsoby
šíření informací (vědecké pojednání, reportáž apod.), než je reklama. Reklama
nesmí šířit klamavé údaje o subjektu reklamy. Klamavým údajem je i údaj sám
o sobě pravdivý, jestliže vzhledem k okolnostem a souvislostem, za nichž byl
učiněn, může uvést v omyl. Produkty inzerované bannerem nesmí být popisovány
jako "bezplatné" v případě, kdy spotřebiteli vzniká jakýkoliv jiný
náklad kromě skutečných nákladů dodávky, dopravy či poštovného. V případě,
že spotřebitel musí platit jakékoliv takovéto náklady, reklama musí obsahovat
dostatečné zřetelné tvrzení v tomto smyslu. Reklama nesmí používat informace
nebo být vyhotovena tak, že nelze žádným znakem nebo slovní informací rozlišit
reklamní banner od jiné informace ("fake" banner). V reklamním banneru
nesmí být užitu vyobrazení vzhledu programů nebo aplikací (např. informační
okno aplikace, chybová hlášení, ...) tak, aniž by se nedalo rozeznat, že se
jedná o reklamu (např. identifikací odkazu; URL).
- Reklama nesmí na základě klamavých údajů sjednávat předmětu reklamy prospěch
na úkor jiného (konkurenčního). Reklama nesmí útočit na jiné produkty, inzerenty
nebo reklamy a nesmí se snažit tyto výrobky, inzerenty či reklamy diskreditovat.
Inzerenti nesmí snižovat hodnotu produktů jiných inzerentů, a to ani přímo,
ani náznakem v souvislosti s reklamní plochou zobrazení banneru.
- Příjemci reklamy nesmí být reklamou vedeni k tomu, aby produktům přiznávali
nepoměrně vyšší užitnou hodnotu, než odpovídá jejich skutečné hodnotě.
- Reklamní banner nesmí propagovat výdělečné inzertní programy třetích stran
(příjem peněz za zhlédnutí reklamy - např. spedia, cashsurfer, ...). Odkaz
z bannerů nesmí být na stránky těchto služeb s parametrem (např. id referralu).
- Reklama nesmí svým všeobecným vzhledem, vyobrazením, použitím sloganů,
vizuálních prezentací, hudby či zvukových efektů být podobná jiným reklamám
tak, že by bylo pravděpodobné zavádění či zmatení spotřebitele či využiti
výsledků cizích nápadů a pracovního úsilí.
- Reklama nesmí zobrazovat žádné žijící osoby a ani na žádné žijící osoby
nijak odkazovat v případě, že s tím tyto osoby předem výslovně nesouhlasí.
Inzerenti rovněž musí dávat pozor na to, aby neurazili z náboženského či jiného
hlediska osoby, jakýmkoliv způsobem spojené se zemřelými osobami zobrazovanými
v reklamě či zemřelými osobami, na něž jakákoliv reklama odkazuje.
- Reklama na tabákové výrobky a alkoholické nápoje musí být v souladu s aktuálními
právními předpisy.
- Reklama nesmí porušovat autorská práva jiných subjektů. V případě podezření
z porušení dle tohoto pravidla může být správcem reklamního systému pozastaven
banner do vyjasnění situace sporných stran.
- Reklama nesmí působit vtíravě či rušivě použitím rychlé animace popřípadě
sledu barev, nebo použitím nevhodné grafiky vzhledem ke stylu serveru www.palmhelp.cz. Rozhodnutí o porušení tohoto pravidla přísluší správci serveru.
Ceník reklamy na serveru www.palmhelp.cz
Copyright © www.PalmHelp.cz Všechna práva vyhrazena.
Publikováno: 19.01. 2005 (34913 čtenářů)
[ Zpět ]
|