Fórum - Zobrazit téma - servisní zakázka - www.PalmHelp.cz
forum.PalmHelp.cz
O všem, co souvisí s webOS a Palm OS
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 Osobní nastaveníOsobní nastavení   Přihlásit se pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

servisní zakázka

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra PalmHelp.cz -> Servis
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kejvi
nováček
nováček


Registrace: 2.6. 2008
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: út 04. listopad, 2008 20:47    Předmět: servisní zakázka Citovat

Dobrý den, nevím jak jinak Vás mám kontaktovat tak to zkouším takto.

Mám dotaz ohledně servisní zakázky č.200, ktero jste přijali 9.10. Doposud mi nebylo oznámeno stav zakázky Rozpačitý
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Knihomol94
*** admirál ***
*** admirál ***


Registrace: 19.8. 2007
Příspěvky: 656
Bydliště: /home

PříspěvekZaslal: út 04. listopad, 2008 21:45    Předmět: Citovat

No tak predne nejlepsi je kontaktovat emailem na servis@palmhelp.cz (existuje takova adresa vubec?) nebo shop@palmhelp.cz. A taky nevim to presne, ale zakonny limit je tusim 2 mesice...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Badel
>> šéfredaktor <<
>> šéfredaktor <<


Registrace: 15.11. 2004
Příspěvky: 3155

PříspěvekZaslal: út 04. listopad, 2008 22:19    Předmět: Citovat

O té zakázce nedokážeme nic říct, protože skončila v Británii, kde s námi absolutně nekomunikují. Zítra to budeme zkoušet znovu. Je mi to líto, ale víc s tím dělat momentálně prostě nelze. Rozpačitý
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Czechnology
kormidelník
kormidelník


Registrace: 19.9. 2006
Příspěvky: 289
Bydliště: Wien8 / Praha8

PříspěvekZaslal: pá 07. listopad, 2008 20:36    Předmět: Citovat

kejvi: Nic si z toho nedělej, moje oprava tam je už od 16. září... Smutný
Už přestávám věřit..
_________________
Dell Streak (5)
Palm m500 | Palm m505 | Palm Treo600 | Palm T|X
Psion 5
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky Yahoo Messenger MSN Messenger
Sopelhaus
nováček
nováček


Registrace: 12.8. 2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: ne 09. listopad, 2008 21:01    Předmět: Citovat

Já už věřit přestal. Dokonce smázli informaci o stavu mé servisní zakázky (196)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Sopelhaus
nováček
nováček


Registrace: 12.8. 2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: po 10. listopad, 2008 13:55    Předmět: Citovat

Tak už tam znovu naskočila...... I když hláška z 24. září: Probíhá oprava, vyčkejte ..... mi dnes zní trochu morbidně.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Sopelhaus
nováček
nováček


Registrace: 12.8. 2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: st 03. prosinec, 2008 9:22    Předmět: Tak 3.12 a pořád nic. Se svým Treem už jsem se rozloučil Citovat

PALMa už nikdy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Skorpi
viceadmirál
viceadmirál


Registrace: 24.3. 2005
Příspěvky: 497
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st 03. prosinec, 2008 12:13    Předmět: Citovat

No ono s jinymy vyrobky to taky neni ruzove. Navic, ozyvaji se vzdy jen ti, kteri maji problemy. Nicmene ja napriklad PDA nekupoval nikdy nova. Koupil jsem vzdy neco z druhe ruky v dobrem stavu a vzdy mi to vydrzelo az do konce... prvni ruka vetsinou pristroj dobre overi Radostný
_________________
HP Pre3, Vodafone
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Sopelhaus
nováček
nováček


Registrace: 12.8. 2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: st 03. prosinec, 2008 13:05    Předmět: Hmm Citovat

Určitě jsou horší značky než Palm, ale ten servis to je bída. Tři měsíce zaujímají pozici mrtvého brouka. Při posledním telefonickém rozhovoru někdy začátkem listopadu dokonce ani nevěděli kde přístroj je. Snad někde v Maďarsku. Netvrdím že , bych bez toho telefonu pár měsíců nevydržel, koneckonců mají ve smlouvě že doba trvání servisní zakázky je nevymahatelná, ale ta komunikace je žalostná, vlastně žádná. Vrcholem ironie jsou jejich reklamní maily jak ceny TREO 750 padají....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Sopelhaus
nováček
nováček


Registrace: 12.8. 2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: st 07. leden, 2009 14:02    Předmět: Do nového roku přeju všem uživatelům značky PALM mnoho Citovat

štěstí, zdraví, lásky a hlavně štastnejší ruku při výběru nového - jiného Smartphonu. Moje servisní zakázka zadaná v polovině září a doposud nevyřízená budiž toho důkazem. Hezký den.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra PalmHelp.cz -> Servis Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Reklama / Ceník
Vstup pro inzerenty




 


Doporučte nás | Webmaster | Hledání | Statistiky | Syndikační kanály | Právní ujednání | Ochrana osobních údajů



PalmHelp (www.PalmHelp.cz), informace nejen ze světa webOS a Palm OS, asistenční služby uživatelům produktů Palm. ISSN 1801-9412