Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
kejvi nováček
Registrace: 2.6. 2008 Příspěvky: 1
|
Zaslal: út 04. listopad, 2008 20:47 Předmět: servisní zakázka |
|
|
Dobrý den, nevím jak jinak Vás mám kontaktovat tak to zkouším takto.
Mám dotaz ohledně servisní zakázky č.200, ktero jste přijali 9.10. Doposud mi nebylo oznámeno stav zakázky |
|
Návrat nahoru |
|
|
Knihomol94 *** admirál ***
Registrace: 19.8. 2007 Příspěvky: 656 Bydliště: /home
|
Zaslal: út 04. listopad, 2008 21:45 Předmět: |
|
|
No tak predne nejlepsi je kontaktovat emailem na servis@palmhelp.cz (existuje takova adresa vubec?) nebo shop@palmhelp.cz. A taky nevim to presne, ale zakonny limit je tusim 2 mesice... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: út 04. listopad, 2008 22:19 Předmět: |
|
|
O té zakázce nedokážeme nic říct, protože skončila v Británii, kde s námi absolutně nekomunikují. Zítra to budeme zkoušet znovu. Je mi to líto, ale víc s tím dělat momentálně prostě nelze. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Czechnology kormidelník
Registrace: 19.9. 2006 Příspěvky: 289 Bydliště: Wien8 / Praha8
|
Zaslal: pá 07. listopad, 2008 20:36 Předmět: |
|
|
kejvi: Nic si z toho nedělej, moje oprava tam je už od 16. září...
Už přestávám věřit.. _________________ Dell Streak (5)
Palm m500 | Palm m505 | Palm Treo600 | Palm T|X
Psion 5 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sopelhaus nováček
Registrace: 12.8. 2008 Příspěvky: 9
|
Zaslal: ne 09. listopad, 2008 21:01 Předmět: |
|
|
Já už věřit přestal. Dokonce smázli informaci o stavu mé servisní zakázky (196) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sopelhaus nováček
Registrace: 12.8. 2008 Příspěvky: 9
|
Zaslal: po 10. listopad, 2008 13:55 Předmět: |
|
|
Tak už tam znovu naskočila...... I když hláška z 24. září: Probíhá oprava, vyčkejte ..... mi dnes zní trochu morbidně. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sopelhaus nováček
Registrace: 12.8. 2008 Příspěvky: 9
|
Zaslal: st 03. prosinec, 2008 9:22 Předmět: Tak 3.12 a pořád nic. Se svým Treem už jsem se rozloučil |
|
|
PALMa už nikdy. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Skorpi viceadmirál
Registrace: 24.3. 2005 Příspěvky: 497 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st 03. prosinec, 2008 12:13 Předmět: |
|
|
No ono s jinymy vyrobky to taky neni ruzove. Navic, ozyvaji se vzdy jen ti, kteri maji problemy. Nicmene ja napriklad PDA nekupoval nikdy nova. Koupil jsem vzdy neco z druhe ruky v dobrem stavu a vzdy mi to vydrzelo az do konce... prvni ruka vetsinou pristroj dobre overi _________________ HP Pre3, Vodafone |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sopelhaus nováček
Registrace: 12.8. 2008 Příspěvky: 9
|
Zaslal: st 03. prosinec, 2008 13:05 Předmět: Hmm |
|
|
Určitě jsou horší značky než Palm, ale ten servis to je bída. Tři měsíce zaujímají pozici mrtvého brouka. Při posledním telefonickém rozhovoru někdy začátkem listopadu dokonce ani nevěděli kde přístroj je. Snad někde v Maďarsku. Netvrdím že , bych bez toho telefonu pár měsíců nevydržel, koneckonců mají ve smlouvě že doba trvání servisní zakázky je nevymahatelná, ale ta komunikace je žalostná, vlastně žádná. Vrcholem ironie jsou jejich reklamní maily jak ceny TREO 750 padají.... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sopelhaus nováček
Registrace: 12.8. 2008 Příspěvky: 9
|
Zaslal: st 07. leden, 2009 14:02 Předmět: Do nového roku přeju všem uživatelům značky PALM mnoho |
|
|
štěstí, zdraví, lásky a hlavně štastnejší ruku při výběru nového - jiného Smartphonu. Moje servisní zakázka zadaná v polovině září a doposud nevyřízená budiž toho důkazem. Hezký den. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|