Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Pilgrim nováček
Registrace: 12.8. 2005 Příspěvky: 5
|
Zaslal: ne 11. květen, 2008 22:52 Předmět: Problém s Centrem |
|
|
Mám následující problém se svým Centrem: při pokusu o zvednutí hovoru (středovým či zeleným tlačítkem) dojde velmi často k zamrznutí telefonu s nutností soft resetu. Nejprve jsem se domníval, že na vině je aplikace TakePhone, ale stejný problém se vyskytuje i po jejím odstranění a používání standardní aplikace Phone. Provedl jsem Hard Reset a nainstaloval jen minimum aplikací, abych vyloučil kolizi, ale nebyl jsem úspěšný. Uvedený problém se vyskytne i několikrát během dne a Centro se tak stává celkem nepoužitelné.
Setkal se někdo s odobným problémem? Můžete prosím poradit v čem by mohl být problém?
Pro infomaci ještě uvádím přehled nainstalovaných aplikací:
2Day
SplashID
Card Reader
RLock
RscBackup
Uninstal Manager
Resco Viewer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: po 12. květen, 2008 0:30 Předmět: |
|
|
Hard reset je pěkná věc, ale pokud po něm cokoliv nainstaluješ, je celkem k ničemu. Chtělo by to udělat HR a zkusit používat úplně čistý zařízení, aby bylo jasný, jestli je chyba v SW nebo HW. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pantata nováček
Registrace: 11.11. 2006 Příspěvky: 24
|
Zaslal: po 12. květen, 2008 8:00 Předmět: |
|
|
Mam stejny problem (ale v posledni dobe velmi zridka), taktez jsem z toho puvodne vinil takephone . Ale projevuje se to i na "cistem" Centru po HR.
Z vyse uvedenych aplikaci nepouzivam nic. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pilgrim nováček
Registrace: 12.8. 2005 Příspěvky: 5
|
Zaslal: po 12. květen, 2008 8:22 Předmět: |
|
|
Badel napsal: | Hard reset je pěkná věc, ale pokud po něm cokoliv nainstaluješ, je celkem k ničemu. Chtělo by to udělat HR a zkusit používat úplně čistý zařízení, aby bylo jasný, jestli je chyba v SW nebo HW. |
Záměrně jsem instaloval aplikace, které by neměli souviset s telefonní částí. Vyzkouším tedy čistý HR i když Pantata níže uvadí, že se mu stejný problém vyskytoval i na čistém Centru. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bubak nováček
Registrace: 23.3. 2005 Příspěvky: 10
|
Zaslal: po 12. květen, 2008 9:30 Předmět: |
|
|
Tak mě se to občas stává taky a mám nainstalovaný takephone...takže koukám,že aplikací to není. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pantata nováček
Registrace: 11.11. 2006 Příspěvky: 24
|
Zaslal: po 12. květen, 2008 11:31 Předmět: |
|
|
Podle meho sledovani mi to pripada, ze nedojde k uplnemu zamrznuti telefonu, ale jen k "zaseknuti" - obcas, (kdyz jsem to dost dlouho vydrzel) zacal telefon po delsi chvili zase reagovat.
Zkousel jsem tyden Centro po HR, bez jakekoli instalace a bez synchronizace a behem tohoto tydne mi "zamrzl" 2x.
Tak jsem vzal takephone na milost , znova HR a znovu vse nainstaloval a za posledni dva tydny to pri prijmu hovoru nevytuhlo ani jednou. Podivne ... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pilgrim nováček
Registrace: 12.8. 2005 Příspěvky: 5
|
Zaslal: po 12. květen, 2008 11:37 Předmět: |
|
|
pantata napsal: | Podle meho sledovani mi to pripada, ze nedojde k uplnemu zamrznuti telefonu, ale jen k "zaseknuti" - obcas, (kdyz jsem to dost dlouho vydrzel) zacal telefon po delsi chvili zase reagovat. |
Tak jsem možná jen nebyl dostatečně trpělivý. Každopádně po té, co se zobrazilo okno aplikace Phone, přestalo Centro reagovat na stisk jakékoliv klávesy, zůstala trvale podsvětlená klávesnice a nedošlo k vypnutí displeje po uplynutí časového intervalu. Centro se tvářilo jako mrtvé. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: po 12. květen, 2008 12:22 Předmět: |
|
|
Tyhle problémy jsem měl s Treem 680, ale na Centru uplně bez problémů a to už tam mám taky docela nějakej rizikovej software. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pilgrim nováček
Registrace: 12.8. 2005 Příspěvky: 5
|
Zaslal: po 12. květen, 2008 13:02 Předmět: |
|
|
pantata napsal: |
Tak jsem vzal takephone na milost , znova HR a znovu vse nainstaloval a za posledni dva tydny to pri prijmu hovoru nevytuhlo ani jednou. Podivne ... |
Podobně jsem postupoval i já. Centro mám něco přes 14 dní a od té doby jsem provedl 2x HR s přeinstalováním aplikací. Zkoušel jsem nasadit i aplikace typu SafeGuard nebo Reset Doctor ale bez výsledku. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bubak nováček
Registrace: 23.3. 2005 Příspěvky: 10
|
Zaslal: ne 18. květen, 2008 7:27 Předmět: |
|
|
Tak mám další problém,ťapnu na memos a centro jde do resetu.Nesetkal se s tím někdo? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: ne 18. květen, 2008 12:01 Předmět: |
|
|
To rozhodně neni normální chování, takže je jasný, že máš opět nějakou softwarovou kolizi. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sharkan123 nováček
Registrace: 25.4. 2008 Příspěvky: 2
|
Zaslal: ne 18. květen, 2008 16:20 Předmět: |
|
|
mam to same, nemuzu kolikrat prijmout hovor protoze centro zamrzne, a to same kdyz volam tak tak zlobi zelene tlacitko pro vytaceni. jo a kdy bude cestina na centro? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: ne 18. květen, 2008 18:50 Předmět: |
|
|
Dle vyjádření importéra byla čeština měla být od zítřka. |
|
Návrat nahoru |
|
|
masoxCZ *** admirál ***
Registrace: 9.2. 2007 Příspěvky: 939
|
Zaslal: po 19. květen, 2008 13:07 Předmět: |
|
|
bubak napsal: | Tak mám další problém,ťapnu na memos a centro jde do resetu.Nesetkal se s tím někdo? |
Jak píše Badel. Evidentně sis nainstaloval něco, co se s něčím nemá rádo. Nemáš třeba nainstalované ChronMemo nad prázdnou databází? Je dobré ho instalovat až potom, co vytvoříš nějaká Mema, protože pokud zjistí že je databáze prázdná, vytvoří si ji podle starého formátu palmů pod POS4.x, a na 5ce to pak dělá bordel (vyzkoušeno na T5 a T680). Ale to je jen příklad. Přezkoušej to na čistém Centru (v továrním stavu, ergo po hardresetu) a vsadím klidně botky, že to bude bez problému.
A doporučení: na kartu si hoď NVbackup a před každou instalací nového SW si zazálohuj telefon. Když bude nová aplikace dělaj brajgl, nejlíp udělat hardreset a z karty z poslední zálohy obnovit původní stav. _________________ UTFG "Jak se správně ptát" !!!
... Peace through superior firepower. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bubak nováček
Registrace: 23.3. 2005 Příspěvky: 10
|
Zaslal: st 21. květen, 2008 7:21 Předmět: |
|
|
Tak závada s Memos odstraněna-v desktopu jsem našel jeden záznam s paznakem,který se tam dostal při kopírování. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: st 21. květen, 2008 9:33 Předmět: |
|
|
To ten paznak způsoboval ty resety?! Co to bylo za znak? To by mě docela zajímalo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
bubak nováček
Registrace: 23.3. 2005 Příspěvky: 10
|
Zaslal: st 21. květen, 2008 9:55 Předmět: |
|
|
To už bohužel nezjistím,ale vím,že jsem to nakopíroval přes schránku z nějaké diskuze a při hledání chyby tam byl obdélníček.Na T650 jsem ale v životě takový problém neměl. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: st 21. květen, 2008 14:25 Předmět: |
|
|
No já sice Palm Desktop nepoužívám, takže mě to netrápí, ale je to každopádně hodně zajímavej poznatek. |
|
Návrat nahoru |
|
|
warann nováček
Registrace: 27.5. 2008 Příspěvky: 13
|
Zaslal: út 17. červen, 2008 14:40 Předmět: |
|
|
Tak mně se to s Centrem stává taky - při příchozím hovoru následuje jakoby zamrznutí (nic neraguje), hovor tedy nemůžu vzít. Po té co volající zavěsí, telefon se sám "probere". A zelené tlačítko - jak o tom někdo shora psal - někdy taky zlobí. Obě závady se vysktují pouze občas, zcela nahodile. Jo, aktuálně nemám v tetefonu nainstalováno nic. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: út 17. červen, 2008 15:15 Předmět: |
|
|
Mně se tohle na Centru stalo zatim 2x a to tam mám už docela dost softwaru navíc. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|