Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kolda nováček
Registrace: 16.2. 2009 Příspěvky: 14
|
Zaslal: po 16. únor, 2009 22:15 Předmět: Tungsten T5 - problem se synchronizaci |
|
|
Mam problem se synchronizaci kalendare. Po provedeni synchronizace,se mi aktualizuji jen kontakty,ukoly atd,ale kalendar ne,ani z palmu do desktopu,ani naopak.Nemate nekdo zkusenosti s timto problemem?Bohuzel nevim,jak na to.Zkousel jsem preinstalovat PalmDesktop,to nepomohlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: út 17. únor, 2009 0:25 Předmět: |
|
|
Zkus tohle. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Knihomol94 *** admirál ***
Registrace: 19.8. 2007 Příspěvky: 656 Bydliště: /home
|
Zaslal: út 17. únor, 2009 6:22 Předmět: |
|
|
Nemas vypnutej conduit kalendare? Hotsync aplikace -> Nastaveni conduitu (conduit setup) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kolda nováček
Registrace: 16.2. 2009 Příspěvky: 14
|
Zaslal: út 17. únor, 2009 9:06 Předmět: |
|
|
Tak bohuzel DbFixIt mi v zadny databazi chybu nenasel..A conduit mam taky zapnutej |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: út 17. únor, 2009 10:43 Předmět: |
|
|
Zkus si nastavit, aby měl při synchronizaci kalendáře Palm přednost před PC. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kolda nováček
Registrace: 16.2. 2009 Příspěvky: 14
|
Zaslal: út 17. únor, 2009 10:48 Předmět: |
|
|
To jsem ted udelal a nic,z PC do palmu se nenahraje nic a ani nove vytvorena udalost z palmu do PC.Jediny,co je jiny,tak ze synchronizace polozky kalendar probiha casove dyl nez predtim,ale to je vsechno.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: út 17. únor, 2009 10:55 Předmět: |
|
|
A nastavoval jsi to na palmu nebo na PC? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kolda nováček
Registrace: 16.2. 2009 Příspěvky: 14
|
Zaslal: út 17. únor, 2009 10:57 Předmět: |
|
|
Na PC v HotSync. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: út 17. únor, 2009 11:00 Předmět: |
|
|
Ještě bych to zkusil na jiném PC. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kolda nováček
Registrace: 16.2. 2009 Příspěvky: 14
|
Zaslal: út 17. únor, 2009 11:02 Předmět: |
|
|
Zkousel jsem to prave i na jinym a ten samej problem,takze bude problem asi primo v palmu.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: út 17. únor, 2009 11:08 Předmět: |
|
|
Zkusil bych ještě synchronizaci s Outlookem, je potřeba ty data nějak dostat z palmu a v něm pak vymazat odpovídající databázi, která je dle všeho poškozená. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kolda nováček
Registrace: 16.2. 2009 Příspěvky: 14
|
Zaslal: út 17. únor, 2009 11:10 Předmět: |
|
|
Ja mam vlastne veskery data z palmu nahrany v PC a v palmu jsou smazany,tak by asi stacilo opravit tu databazi.Jak by se to dalo udelat? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: út 17. únor, 2009 11:21 Předmět: |
|
|
Aha, tak to je uplně jinak, než jsem myslel. Zkusil bych následující: vyexportovat data diáře z Palm Desktopu, pak fyzicky smazat datové soubory z odpovídající složky, otevřít Palm Desktop s odpovídajícím profilem, zavřít PalmDesktop, pak zkusit vložit nějaká data do palmu a zkusit synchronizaci. Pokud to pojede, tak naimportovat původně exportovaná data a znovu HotSync, ale jednorázově nastavit, že PC má přednost před palmem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kolda nováček
Registrace: 16.2. 2009 Příspěvky: 14
|
Zaslal: út 17. únor, 2009 11:45 Předmět: |
|
|
Tak po tomhle postupu to udelalo celkem zajimavou vec.Po smazani kalendare z desktopu a nasledny synchornizaci se mi nahraly do desktopu stary data,co jsem smazal (takze v palmu asi nekde byt musi),ale ty co jsem do palmu pridal rucne,tak se nesynchronizovaly do PC.A pritom je nemam nastaveny zadny skryty zaznamy nebo tak. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: út 17. únor, 2009 12:26 Předmět: |
|
|
No vida, takže je to zase jinak. Takže si k tomu předchozímu postupu přidej ještě hard reset nebo jinak smaž databázi kalendáře z palmu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kolda nováček
Registrace: 16.2. 2009 Příspěvky: 14
|
Zaslal: út 17. únor, 2009 15:28 Předmět: |
|
|
Tak tim hardresetem se to nakonec snad vsechno vyresilo,diky moc za rady. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|