Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jacktalking *** admirál ***
Registrace: 12.8. 2005 Příspěvky: 719
|
Zaslal: so 30. prosinec, 2006 22:35 Předmět: |
|
|
nexus6 napsal: | No, to zverejnovani statistik vyrobci by nejspis musel naridit nejaky zakon, protoze vyrobci tohle moc dobrovolne delat nebudou... A kdyby to mel byt zakon, tak to opet znamena krasneho byrokratickeho simla a spoustu problemu a korupce a vseho mozneho, vsak to zname...
Ja si stale myslim, ze tohle proste vyresi trh sam za sebe. Ty by sis E2 nekoupil, potom, co sis tady precetl zazitky jacka a me, stovky dalsich si ho ovsem koupili (celosvetove statisice). A jestli je E2 opravdu takovej smejd, jak jsem ho poznal ja a jack, tak se to Palmu proste vrati, at uz v loajalite zakazniku, nebo treba tim, ze budou mit vysoke naklady na reklamace. |
Já akorát vím, že moje další zařízení nebude E2. A nebude to PALM OS, teda za předpokladu že na tom nezamakaj _________________ Sony Ericsson |
|
Návrat nahoru |
|
|
nexus6 >> moderátor <<
Registrace: 2.3. 2005 Příspěvky: 124
|
Zaslal: so 30. prosinec, 2006 22:38 Předmět: |
|
|
No vidis, ja byl k Palmu posledni dobou take hodne skepticky, ale Treo 680 me presvedcilo, ze u teto firmy stale dovedou vyrobit skvele zarizeni... Tak se nechme prekvapit, co nam prichystaji pristi rok... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pajoncek nováček
Registrace: 21.12. 2006 Příspěvky: 21
|
Zaslal: so 30. prosinec, 2006 22:41 Předmět: |
|
|
Podla mna e2 smejd neni,museli ste mat velku smolu asi na nejaku vadnu seriu. Precital som viac for nez je toto a pokazeny e2 som moc nenachadzal,skor spokojnych uzivatelov.
Po precitani tohto fora som sice mal obavy ale tiez som nemal na vyber,jedina alternativa bola pre mna Acer N30. |
|
Návrat nahoru |
|
|
nexus6 >> moderátor <<
Registrace: 2.3. 2005 Příspěvky: 124
|
Zaslal: so 30. prosinec, 2006 22:46 Předmět: |
|
|
Pajoncek napsal: | Podla mna e2 smejd neni,museli ste mat velku smolu asi na nejaku vadnu seriu. Precital som viac for nez je toto a pokazeny e2 som moc nenachadzal,skor spokojnych uzivatelov.
Po precitani tohto fora som sice mal obavy ale tiez som nemal na vyber,jedina alternativa bola pre mna Acer N30. |
Vzdyt to je to co jsem rikal jiz predtim... Nad E2 jsme tady ve foru plakali akorat ja a jack, nekoho by to mohlo odradit, Noxe by to treba opravdu odradilo. Ostatni ne, protoze to byla zkusenost pouhych dvou uzivatelu z nekolika stovek, mozna tisicovek v teto republice...
Kurna... To se v sobotu vecer tak nudime... Pojdte na pivo chlapi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: ne 31. prosinec, 2006 1:15 Předmět: |
|
|
Je mi líto, ale znovu zde musím zopakovat, že z NVFS zařízení jsou největší potíže s E2 a T5. Ať si říká kdo chce, co chce, "statistika nuda je, má však cenné údaje...".
Na druhou stranu to, že je nějaký model nejčastěji reklamovaný ještě neznamená, že je vyloženě špatný. Je to prostě jen statistika. A co se týče argumentu, že je to proto, že E2 se u nás prodává nejvíce, tak ani to tuším není pravda. Ostatně jisté statistiky o prodejích u nás snad dostaneme povoleno zveřejnit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
nexus6 >> moderátor <<
Registrace: 2.3. 2005 Příspěvky: 124
|
Zaslal: ne 31. prosinec, 2006 1:24 Předmět: |
|
|
No tak na ty statistiky prodeju jsem opravdu zvedav... |
|
Návrat nahoru |
|
|
nox >> moderátor <<
Registrace: 1.2. 2005 Příspěvky: 626
|
Zaslal: ne 31. prosinec, 2006 9:58 Předmět: Super |
|
|
To zverejneni statistik by bylo super. No kdyby se to melo zverejnovat obecne, ta byrokracie kolem toho by vazne nebyla nic moc. Bohuzel se dnes vyrobce soustredi vetsinou na vyrobu nalesteneho prdu, takze kvalita nema sanci vyniknout, to plati obecne. Skoda ze se konkurencni boj mezi firmami nesoustredi na kvalitu, vydrz a hlavne celkove provozni naklady, hned by tu na te male planetce bylo lip. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pajoncek nováček
Registrace: 21.12. 2006 Příspěvky: 21
|
Zaslal: po 01. leden, 2007 19:01 Předmět: |
|
|
Tak aj ked som sa stale presviedcal ,ze s tym kazenim to neje take zle a bude snad dobre fungovat,tak 7dni od prveho zapnutia je aj moja e2ka v tahu. Behom hotsyncu mi vyhodilo chybu,palm zmrzol a po restarte zamrzne na logu Palmu. Nepomaha ani extended hard reset,ani 50 hard resetov.
Dufam aspon ,ze reklamacia nebude trvat mesiac a nebudem musiet e2ku reklamovat este viac krat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: po 01. leden, 2007 19:08 Předmět: |
|
|
Proč nikdo nevěří našim mnohačetným zkušenostem...? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Skorpi viceadmirál
Registrace: 24.3. 2005 Příspěvky: 497 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po 01. leden, 2007 19:22 Předmět: To je kruté |
|
|
Tohle je kruté, nikdy jsem se palmy s NVFS nezabýval, ale koukám, že je opravdu vidět, že u E2 a T5 ještě nevěděli jak na to... Nejspolehlivější je stejně Palm s pevnou ROM a normalni RAM... kdyz uz ani reset tlacitko nereagovalo, tak se palm vybil a pak po nabiti sam nabehl. (na mem Zire72) a vim, cim to bylo, delal to PXA clocker, tu aplikaci uz na palm nikdy v zivote nedam. |
|
Návrat nahoru |
|
|
nox >> moderátor <<
Registrace: 1.2. 2005 Příspěvky: 626
|
Zaslal: po 01. leden, 2007 21:00 Předmět: Nerikej |
|
|
Badel napsal: | Proč nikdo nevěří našim mnohačetným zkušenostem...? |
Nop nerikej ze by te nezajimala CELKOVA CELOSVETOVA statistika % reklamaci tohoto modelu |
|
Návrat nahoru |
|
|
nexus6 >> moderátor <<
Registrace: 2.3. 2005 Příspěvky: 124
|
Zaslal: po 01. leden, 2007 21:28 Předmět: |
|
|
Pajoncek napsal: | Tak aj ked som sa stale presviedcal ,ze s tym kazenim to neje take zle a bude snad dobre fungovat,tak 7dni od prveho zapnutia je aj moja e2ka v tahu. Behom hotsyncu mi vyhodilo chybu,palm zmrzol a po restarte zamrzne na logu Palmu. Nepomaha ani extended hard reset,ani 50 hard resetov.
Dufam aspon ,ze reklamacia nebude trvat mesiac a nebudem musiet e2ku reklamovat este viac krat. |
Aj aj jaj, to je nemile... presne tohle se stalo me, reklamoval jsem ho asi 4 krat, nebo 5x, nez mi dosla trpelivost a vzal sem si misto nej TX a trochu priplatil... |
|
Návrat nahoru |
|
|
jacktalking *** admirál ***
Registrace: 12.8. 2005 Příspěvky: 719
|
Zaslal: po 01. leden, 2007 21:57 Předmět: |
|
|
Pajoncek napsal: | Tak aj ked som sa stale presviedcal ,ze s tym kazenim to neje take zle a bude snad dobre fungovat,tak 7dni od prveho zapnutia je aj moja e2ka v tahu. Behom hotsyncu mi vyhodilo chybu,palm zmrzol a po restarte zamrzne na logu Palmu. Nepomaha ani extended hard reset,ani 50 hard resetov.
Dufam aspon ,ze reklamacia nebude trvat mesiac a nebudem musiet e2ku reklamovat este viac krat. |
Gratuluji, vítej v mém soukromém stádě smutných uživatelů E2 V ČR na reklamaci mají maximálně měsíc, ale drží se toho takže měsíc to chce čekat..
Mám za sebou už několik reklamací.. Z hlavy to teď nedám, papíry bych musel dohledat. Mám jednu výměnu a tak 5 reklamací (po druhé reklamaci mi dali nový kus, chytrolíni ). Jestli se to podělá znova tak ho vrátím a z bazaru si seženu svoje milované Zire 31
Jinak jak se dělá extended hard reset na E2? To jako s tím hotsync tlačítkem? Dle stránek palm.com je hard reset na E2 a jednom dalším zařízením zároveň i tím extended.. _________________ Sony Ericsson |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pajoncek nováček
Registrace: 21.12. 2006 Příspěvky: 21
|
Zaslal: út 02. leden, 2007 8:58 Předmět: |
|
|
jacktalking napsal: | Pajoncek napsal: | Tak aj ked som sa stale presviedcal ,ze s tym kazenim to neje take zle a bude snad dobre fungovat,tak 7dni od prveho zapnutia je aj moja e2ka v tahu. Behom hotsyncu mi vyhodilo chybu,palm zmrzol a po restarte zamrzne na logu Palmu. Nepomaha ani extended hard reset,ani 50 hard resetov.
Dufam aspon ,ze reklamacia nebude trvat mesiac a nebudem musiet e2ku reklamovat este viac krat. |
Gratuluji, vítej v mém soukromém stádě smutných uživatelů E2 V ČR na reklamaci mají maximálně měsíc, ale drží se toho takže měsíc to chce čekat..
Mám za sebou už několik reklamací.. Z hlavy to teď nedám, papíry bych musel dohledat. Mám jednu výměnu a tak 5 reklamací (po druhé reklamaci mi dali nový kus, chytrolíni ). Jestli se to podělá znova tak ho vrátím a z bazaru si seženu svoje milované Zire 31
Jinak jak se dělá extended hard reset na E2? To jako s tím hotsync tlačítkem? Dle stránek palm.com je hard reset na E2 a jednom dalším zařízením zároveň i tím extended.. |
som nasiel popis hard resetov u konkurecneho portalu a postupoval som podla toho,neviem ci to fungovalo ale pise ,ze pro vsechna zarizeni
Kód: | /http://www.pdasoft.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=1558 |
Este skusim s predajcom dohodnut ci by som nemohol doplatit rozdiel na TX. btw ma Palm na slovensku autorizovany servis? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: út 02. leden, 2007 14:23 Předmět: |
|
|
Palm na Slovensku autorizovaný servis nemá. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pajoncek nováček
Registrace: 21.12. 2006 Příspěvky: 21
|
Zaslal: út 02. leden, 2007 14:29 Předmět: |
|
|
Badel napsal: | Palm na Slovensku autorizovaný servis nemá. |
Takze to mozem poslat na reklamaciu k vam? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: út 02. leden, 2007 14:34 Předmět: |
|
|
Samozřejmě, zakázku je ale nutné zadat zde: servis.palmhelp.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pajoncek nováček
Registrace: 21.12. 2006 Příspěvky: 21
|
Zaslal: pá 05. leden, 2007 9:25 Předmět: |
|
|
Tak som nakoniec nasiel aj na slovensku autorizovany servis.
firma www.konsigna.sk tvrdi ,ze si mozem uplatnit zarucne opravy aj u nich. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: pá 05. leden, 2007 10:10 Předmět: |
|
|
Konsigna je velkoobchod, tak mě nenapadlo, že by přijímali i zakázky od koncových zákazníků. Dělají to zadarmo? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pajoncek nováček
Registrace: 21.12. 2006 Příspěvky: 21
|
Zaslal: pá 05. leden, 2007 10:21 Předmět: |
|
|
Badel napsal: | Konsigna je velkoobchod, tak mě nenapadlo, že by přijímali i zakázky od koncových zákazníků. Dělají to zadarmo? |
No hej, povedali ,ze to k nim mozem v pohode poslat.
A riadne mi odlahlo lebo som kupoval cez francuzsku spolocnost pixmania reklamacia vo francuzsku moze zo zakona trvat do troch mesiacov. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|