Fórum - Zobrazit téma - Palm pod stromečkem - www.PalmHelp.cz
forum.PalmHelp.cz
O všem, co souvisí s webOS a Palm OS
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 Osobní nastaveníOsobní nastavení   Přihlásit se pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Palm pod stromečkem
Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra PalmHelp.cz -> Offtopic
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jacktalking
*** admirál ***
*** admirál ***


Registrace: 12.8. 2005
Příspěvky: 719

PříspěvekZaslal: so 30. prosinec, 2006 22:35    Předmět: Citovat

nexus6 napsal:
No, to zverejnovani statistik vyrobci by nejspis musel naridit nejaky zakon, protoze vyrobci tohle moc dobrovolne delat nebudou... A kdyby to mel byt zakon, tak to opet znamena krasneho byrokratickeho simla a spoustu problemu a korupce a vseho mozneho, vsak to zname...

Ja si stale myslim, ze tohle proste vyresi trh sam za sebe. Ty by sis E2 nekoupil, potom, co sis tady precetl zazitky jacka a me, stovky dalsich si ho ovsem koupili (celosvetove statisice). A jestli je E2 opravdu takovej smejd, jak jsem ho poznal ja a jack, tak se to Palmu proste vrati, at uz v loajalite zakazniku, nebo treba tim, ze budou mit vysoke naklady na reklamace.

Já akorát vím, že moje další zařízení nebude E2. A nebude to PALM OS, teda za předpokladu že na tom nezamakaj Mrkající
_________________
Sony Ericsson
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
nexus6
>> moderátor <<
>> moderátor <<


Registrace: 2.3. 2005
Příspěvky: 124

PříspěvekZaslal: so 30. prosinec, 2006 22:38    Předmět: Citovat

No vidis, ja byl k Palmu posledni dobou take hodne skepticky, ale Treo 680 me presvedcilo, ze u teto firmy stale dovedou vyrobit skvele zarizeni... Tak se nechme prekvapit, co nam prichystaji pristi rok...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Pajoncek
nováček
nováček


Registrace: 21.12. 2006
Příspěvky: 21

PříspěvekZaslal: so 30. prosinec, 2006 22:41    Předmět: Citovat

Podla mna e2 smejd neni,museli ste mat velku smolu asi na nejaku vadnu seriu. Precital som viac for nez je toto a pokazeny e2 som moc nenachadzal,skor spokojnych uzivatelov.

Po precitani tohto fora som sice mal obavy ale tiez som nemal na vyber,jedina alternativa bola pre mna Acer N30.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
nexus6
>> moderátor <<
>> moderátor <<


Registrace: 2.3. 2005
Příspěvky: 124

PříspěvekZaslal: so 30. prosinec, 2006 22:46    Předmět: Citovat

Pajoncek napsal:
Podla mna e2 smejd neni,museli ste mat velku smolu asi na nejaku vadnu seriu. Precital som viac for nez je toto a pokazeny e2 som moc nenachadzal,skor spokojnych uzivatelov.

Po precitani tohto fora som sice mal obavy ale tiez som nemal na vyber,jedina alternativa bola pre mna Acer N30.


Vzdyt to je to co jsem rikal jiz predtim... Nad E2 jsme tady ve foru plakali akorat ja a jack, nekoho by to mohlo odradit, Noxe by to treba opravdu odradilo. Ostatni ne, protoze to byla zkusenost pouhych dvou uzivatelu z nekolika stovek, mozna tisicovek v teto republice...

Kurna... To se v sobotu vecer tak nudime... Pojdte na pivo chlapi Radostný
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Badel
>> šéfredaktor <<
>> šéfredaktor <<


Registrace: 15.11. 2004
Příspěvky: 3155

PříspěvekZaslal: ne 31. prosinec, 2006 1:15    Předmět: Citovat

Je mi líto, ale znovu zde musím zopakovat, že z NVFS zařízení jsou největší potíže s E2 a T5. Ať si říká kdo chce, co chce, "statistika nuda je, má však cenné údaje...". Mrkající

Na druhou stranu to, že je nějaký model nejčastěji reklamovaný ještě neznamená, že je vyloženě špatný. Je to prostě jen statistika. A co se týče argumentu, že je to proto, že E2 se u nás prodává nejvíce, tak ani to tuším není pravda. Ostatně jisté statistiky o prodejích u nás snad dostaneme povoleno zveřejnit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
nexus6
>> moderátor <<
>> moderátor <<


Registrace: 2.3. 2005
Příspěvky: 124

PříspěvekZaslal: ne 31. prosinec, 2006 1:24    Předmět: Citovat

No tak na ty statistiky prodeju jsem opravdu zvedav...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
nox
>> moderátor <<
>> moderátor <<


Registrace: 1.2. 2005
Příspěvky: 626

PříspěvekZaslal: ne 31. prosinec, 2006 9:58    Předmět: Super Citovat

To zverejneni statistik by bylo super. No kdyby se to melo zverejnovat obecne, ta byrokracie kolem toho by vazne nebyla nic moc. Bohuzel se dnes vyrobce soustredi vetsinou na vyrobu nalesteneho prdu, takze kvalita nema sanci vyniknout, to plati obecne. Skoda ze se konkurencni boj mezi firmami nesoustredi na kvalitu, vydrz a hlavne celkove provozni naklady, hned by tu na te male planetce bylo lip. Pochybující
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Pajoncek
nováček
nováček


Registrace: 21.12. 2006
Příspěvky: 21

PříspěvekZaslal: po 01. leden, 2007 19:01    Předmět: Citovat

Tak aj ked som sa stale presviedcal ,ze s tym kazenim to neje take zle a bude snad dobre fungovat,tak 7dni od prveho zapnutia je aj moja e2ka v tahu. Behom hotsyncu mi vyhodilo chybu,palm zmrzol a po restarte zamrzne na logu Palmu. Nepomaha ani extended hard reset,ani 50 hard resetov.
Dufam aspon ,ze reklamacia nebude trvat mesiac a nebudem musiet e2ku reklamovat este viac krat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Badel
>> šéfredaktor <<
>> šéfredaktor <<


Registrace: 15.11. 2004
Příspěvky: 3155

PříspěvekZaslal: po 01. leden, 2007 19:08    Předmět: Citovat

Proč nikdo nevěří našim mnohačetným zkušenostem...? Pochybující
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Skorpi
viceadmirál
viceadmirál


Registrace: 24.3. 2005
Příspěvky: 497
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po 01. leden, 2007 19:22    Předmět: To je kruté Citovat

Tohle je kruté, nikdy jsem se palmy s NVFS nezabýval, ale koukám, že je opravdu vidět, že u E2 a T5 ještě nevěděli jak na to... Nejspolehlivější je stejně Palm s pevnou ROM a normalni RAM... kdyz uz ani reset tlacitko nereagovalo, tak se palm vybil a pak po nabiti sam nabehl. (na mem Zire72) a vim, cim to bylo, delal to PXA clocker, tu aplikaci uz na palm nikdy v zivote nedam.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
nox
>> moderátor <<
>> moderátor <<


Registrace: 1.2. 2005
Příspěvky: 626

PříspěvekZaslal: po 01. leden, 2007 21:00    Předmět: Nerikej Citovat

Badel napsal:
Proč nikdo nevěří našim mnohačetným zkušenostem...? Pochybující


Nop nerikej ze by te nezajimala CELKOVA CELOSVETOVA statistika % reklamaci tohoto modelu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
nexus6
>> moderátor <<
>> moderátor <<


Registrace: 2.3. 2005
Příspěvky: 124

PříspěvekZaslal: po 01. leden, 2007 21:28    Předmět: Citovat

Pajoncek napsal:
Tak aj ked som sa stale presviedcal ,ze s tym kazenim to neje take zle a bude snad dobre fungovat,tak 7dni od prveho zapnutia je aj moja e2ka v tahu. Behom hotsyncu mi vyhodilo chybu,palm zmrzol a po restarte zamrzne na logu Palmu. Nepomaha ani extended hard reset,ani 50 hard resetov.
Dufam aspon ,ze reklamacia nebude trvat mesiac a nebudem musiet e2ku reklamovat este viac krat.


Aj aj jaj, to je nemile... presne tohle se stalo me, reklamoval jsem ho asi 4 krat, nebo 5x, nez mi dosla trpelivost a vzal sem si misto nej TX a trochu priplatil...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
jacktalking
*** admirál ***
*** admirál ***


Registrace: 12.8. 2005
Příspěvky: 719

PříspěvekZaslal: po 01. leden, 2007 21:57    Předmět: Citovat

Pajoncek napsal:
Tak aj ked som sa stale presviedcal ,ze s tym kazenim to neje take zle a bude snad dobre fungovat,tak 7dni od prveho zapnutia je aj moja e2ka v tahu. Behom hotsyncu mi vyhodilo chybu,palm zmrzol a po restarte zamrzne na logu Palmu. Nepomaha ani extended hard reset,ani 50 hard resetov.
Dufam aspon ,ze reklamacia nebude trvat mesiac a nebudem musiet e2ku reklamovat este viac krat.

Gratuluji, vítej v mém soukromém stádě smutných uživatelů E2 Mrkající V ČR na reklamaci mají maximálně měsíc, ale drží se toho takže měsíc to chce čekat.. Zlostný
Mám za sebou už několik reklamací.. Z hlavy to teď nedám, papíry bych musel dohledat. Mám jednu výměnu a tak 5 reklamací (po druhé reklamaci mi dali nový kus, chytrolíni Rozpačitý ). Jestli se to podělá znova tak ho vrátím a z bazaru si seženu svoje milované Zire 31 Láska Láska Láska Láska

Jinak jak se dělá extended hard reset na E2? To jako s tím hotsync tlačítkem? Dle stránek palm.com je hard reset na E2 a jednom dalším zařízením zároveň i tím extended..
_________________
Sony Ericsson
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Pajoncek
nováček
nováček


Registrace: 21.12. 2006
Příspěvky: 21

PříspěvekZaslal: út 02. leden, 2007 8:58    Předmět: Citovat

jacktalking napsal:
Pajoncek napsal:
Tak aj ked som sa stale presviedcal ,ze s tym kazenim to neje take zle a bude snad dobre fungovat,tak 7dni od prveho zapnutia je aj moja e2ka v tahu. Behom hotsyncu mi vyhodilo chybu,palm zmrzol a po restarte zamrzne na logu Palmu. Nepomaha ani extended hard reset,ani 50 hard resetov.
Dufam aspon ,ze reklamacia nebude trvat mesiac a nebudem musiet e2ku reklamovat este viac krat.

Gratuluji, vítej v mém soukromém stádě smutných uživatelů E2 Mrkající V ČR na reklamaci mají maximálně měsíc, ale drží se toho takže měsíc to chce čekat.. Zlostný
Mám za sebou už několik reklamací.. Z hlavy to teď nedám, papíry bych musel dohledat. Mám jednu výměnu a tak 5 reklamací (po druhé reklamaci mi dali nový kus, chytrolíni Rozpačitý ). Jestli se to podělá znova tak ho vrátím a z bazaru si seženu svoje milované Zire 31 Láska Láska Láska Láska

Jinak jak se dělá extended hard reset na E2? To jako s tím hotsync tlačítkem? Dle stránek palm.com je hard reset na E2 a jednom dalším zařízením zároveň i tím extended..

som nasiel popis hard resetov u konkurecneho portalu a postupoval som podla toho,neviem ci to fungovalo ale pise ,ze pro vsechna zarizeni
Kód:
/http://www.pdasoft.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=1558

Este skusim s predajcom dohodnut ci by som nemohol doplatit rozdiel na TX. btw ma Palm na slovensku autorizovany servis?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Badel
>> šéfredaktor <<
>> šéfredaktor <<


Registrace: 15.11. 2004
Příspěvky: 3155

PříspěvekZaslal: út 02. leden, 2007 14:23    Předmět: Citovat

Palm na Slovensku autorizovaný servis nemá.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Pajoncek
nováček
nováček


Registrace: 21.12. 2006
Příspěvky: 21

PříspěvekZaslal: út 02. leden, 2007 14:29    Předmět: Citovat

Badel napsal:
Palm na Slovensku autorizovaný servis nemá.

Takze to mozem poslat na reklamaciu k vam?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Badel
>> šéfredaktor <<
>> šéfredaktor <<


Registrace: 15.11. 2004
Příspěvky: 3155

PříspěvekZaslal: út 02. leden, 2007 14:34    Předmět: Citovat

Samozřejmě, zakázku je ale nutné zadat zde: servis.palmhelp.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Pajoncek
nováček
nováček


Registrace: 21.12. 2006
Příspěvky: 21

PříspěvekZaslal: pá 05. leden, 2007 9:25    Předmět: Citovat

Tak som nakoniec nasiel aj na slovensku autorizovany servis.
firma www.konsigna.sk tvrdi ,ze si mozem uplatnit zarucne opravy aj u nich.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Badel
>> šéfredaktor <<
>> šéfredaktor <<


Registrace: 15.11. 2004
Příspěvky: 3155

PříspěvekZaslal: pá 05. leden, 2007 10:10    Předmět: Citovat

Konsigna je velkoobchod, tak mě nenapadlo, že by přijímali i zakázky od koncových zákazníků. Dělají to zadarmo?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Pajoncek
nováček
nováček


Registrace: 21.12. 2006
Příspěvky: 21

PříspěvekZaslal: pá 05. leden, 2007 10:21    Předmět: Citovat

Badel napsal:
Konsigna je velkoobchod, tak mě nenapadlo, že by přijímali i zakázky od koncových zákazníků. Dělají to zadarmo?

No hej, povedali ,ze to k nim mozem v pohode poslat.
A riadne mi odlahlo lebo som kupoval cez francuzsku spolocnost pixmania reklamacia vo francuzsku moze zo zakona trvat do troch mesiacov.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra PalmHelp.cz -> Offtopic Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejít na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Reklama / Ceník
Vstup pro inzerenty




 


Doporučte nás | Webmaster | Hledání | Statistiky | Syndikační kanály | Právní ujednání | Ochrana osobních údajů



PalmHelp (www.PalmHelp.cz), informace nejen ze světa webOS a Palm OS, asistenční služby uživatelům produktů Palm. ISSN 1801-9412