Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mythago nováček
Registrace: 7.5. 2008 Příspěvky: 14
|
Zaslal: čt 24. květen, 2012 14:09 Předmět: samovoľné vypínanie HP Pre3 |
|
|
zdravím,
pred časom som si z Anglicka zaobstaral Pre 3. Všetko je viac menej ok, len ho trápi jedna vec. Ak je vo vnútri sim karta, dochádza k samovoľnému vypínanku mobilu. Pomôže len vybranie batérie. Uvažoval som, či to nebude problém firmvéru 2.2.4, tak som tam cez webos doktora dal verziu 2.2. Trocha sa to zlepšilo, no raz za pár dní sa mobil znova vypne. Kým v ňom nie je sim karta, tak k vypínaniu nedochádza. Stretli ste sa s týmto problémom? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: čt 24. květen, 2012 15:49 Předmět: |
|
|
Zrovna teď řešíme u jednoho kusu podobný problém - kdykoliv dojde ke zvednutí hovoru, displej sice správně zhasne, ale pak už se nerozsvítí a jediným řešením je vyndat baterii. Příčinu jsme zatím nenašli, nicméně pokud byste přístroj poslal k nám do servisu, určitě bychom to nějak opravili. _________________ www.palm.cz - www.palmhelp.cz - www.windowsmobile.cz - www.wmhelp.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
mythago nováček
Registrace: 7.5. 2008 Příspěvky: 14
|
Zaslal: čt 24. květen, 2012 16:44 Předmět: |
|
|
Zatiaľ len sledujem, ako často to mobil robí. väčšinou sa to deje vtedy, keď je v pokoji, myslím to, že naposledy sa mi teraz vypol niekedy okolo pol tretej ráno (podľa časového rozdielu). čo je však zaujímavé, notifikačná dióda pod displejom bliká, takže mobil úplne vypnutý nie je. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mythago nováček
Registrace: 7.5. 2008 Příspěvky: 14
|
Zaslal: čt 24. květen, 2012 18:52 Předmět: |
|
|
kupoval som ho cez amazon.co.uk od Demonic Computers. predpokladám, že ročná záruka by tam mala byť, ale nejako som sa tomu nevenoval. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
|
Návrat nahoru |
|
|
mythago nováček
Registrace: 7.5. 2008 Příspěvky: 14
|
Zaslal: pá 25. květen, 2012 9:31 Předmět: |
|
|
mal by to byť doklad od amazonu, alebo stačí výpis z účtu?
a ešte niečo. pred necelým rokom som kúpil palm treo pro z anglického kickmobiles.com, po pár dňoch stmavol displej a mobil bol mimo. v obchode mi ho už nevedeli vymeniť, lebo už nemali žiadny na sklade. potom som na to zabudol. teraz som sa k tomu vrátil a zistil som, že ešte neuplynul rok. mohla by na tento mobil ešte platiť záruka? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Badel >> šéfredaktor <<
Registrace: 15.11. 2004 Příspěvky: 3155
|
Zaslal: pá 25. květen, 2012 10:23 Předmět: |
|
|
Musí být k dispozici prodejní doklad, který má své číslo, popis prodávaného výrobku, jeho cenu a datum prodeje. Samozřejmě musí být potvrzený prodejcem.
Jinak na žádné Treo už nelze uplatnit záruční reklamaci (pokud tedy nebylo koupeno v českém PalmShopu). _________________ www.palm.cz - www.palmhelp.cz - www.windowsmobile.cz - www.wmhelp.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
mythago nováček
Registrace: 7.5. 2008 Příspěvky: 14
|
Zaslal: pá 25. květen, 2012 10:34 Předmět: |
|
|
ok |
|
Návrat nahoru |
|
|
|