Než k nám zavoláte... - www.PalmHelp.cz

Než k nám zavoláte...

Několik pokynů pro hladší vyřízení vašich dotazů.




Zvláště voláte-li na placenou linku, je především ve vašem zájmu postupovat dle níže uvedených pokynů, aby hovor nebyl zbytečně prodlužován:

1) Přepněte lokalizaci do angličtiny ­ překlady v PiLoc a Locale se liší, vyhnete se možným nedorozuměním.
PiLoc ­ spustit aplikaci PiLoc, nastavit System Language: Default
Locale ­ v Prefs (Nastavení) vybrat položku Locale, vybrat english a přepnout ­ PDA se restartuje.
(Pokud přepnutí do angličtiny sami nezvládnete, poradíme vám.)


2) Při jakémkoliv nastavování používejte virtuální klávesničku (netýká se zařízení s vestavěnou hardwarovou klávesnicí). To platí zejména pro psaní nastavení a skriptu pro internetové připojení. Zejména začátečníci nemusí mít dostatek zkušeností s Graffiti (například 2x´ není totéž co ").


3) Pokud voláte na placenou linku 900 26 26 26:

  • Nejprve našemu operátorovi sdělte svůj e-mail (mnohé dotazy se nepodaří vyřešit ihned během telefonátu, těmto uživatelům proto zasíláme dodatečné informace mailem ~ obvykle nejpozději do 4 dnů).
  • Dále našemu operátorovi sdělte typ vašeho Palm OS přístroje (již jen proto, že některé problémy jsou specifické jen pro daný model, takže po jeho určení lze často okamžitě problém identifikovat).

    Pokud čerpáte nárok na bezplatnou technickou podporu a voláte na linku s nezvýšenou sazbou, e-mail i typ přístroje známe ještě před vaším telefonátem díky předchozí registrační proceduře. Kvůli ověření od vás nicméně budeme vyžadovat nejen e-mail, ze kterého jste prováděli registraci, ale i posledních 5 znaků výrobního čísla vašeho přístroje


    4) Připravte si další údaje důležité pro identifikaci problému jako např.:
  • Aplikace při jejichž běhu se problém objevuje včetně zjištění jejich verzí, rošíření, lokalizací atp.
  • Hardwarová rozšíření, která by mohla mít vliv na řešení problému (např. SDIO moduly, externí klávesnice, speciální HotSync kabely atp.).
  • V případě, že jde o problém se synchronizací nebo s desktopovou částí některé aplikace, týká se výše uvedené i vašeho stolního počítače (důležité je např. uvést používaný operační systém).
  • Uveďte, používáte-li nějaká rozšíření/updaty Palm OS nebo jestli jste prováděli úpravy ROM.
  • Sami dopředu zvažte, jaké další faktory ovlivňující bezvadný chod Palm OS přístroje bychom měli znát...











  • Copyright © www.PalmHelp.cz
    Všechna práva vyhrazena.

    Publikováno: 13.03. 2005 (4686 čtenářů)

    [ Zpět ]

    Reklama / Ceník
    Vstup pro inzerenty




     


    Doporučte nás | Webmaster | Hledání | Statistiky | Syndikační kanály | Právní ujednání | Ochrana osobních údajů



    PalmHelp (www.PalmHelp.cz), informace nejen ze světa webOS a Palm OS, asistenční služby uživatelům produktů Palm. ISSN 1801-9412