Pro uživatele, kteří si zakoupí handheld nebo smartphone v oficiální distribuci Palm v České republice nebo na Slovensku, nabízíme bezplatnou telefonickou podporu. Nejprve je nutné provést jednoduchou registraci* přístroje na tomto portálu. Následně obdržíte registrační e-mail s telefonním číslem s nezvýšenou sazbou hovorného. Po spojení budete pracovníky linky PalmHelp vyzváni ke sdělení výrobního čísla vašeho Palm přístroje a vaší e-mailové adresy. Pokud se tyto údaje budou shodovat s údaji uvedenými v registračním formuláři, můžete plně čerpat všech výhod. Rádi vám např. pomůžeme se systémovým nastavením, zprovozněním internetového připojení, výběrem a instalací libovolného softwaru, volbou vhodného příslušenství atp.
Pracovní doba na telefonické lince PalmHelp:
pondělí až čtvrtek 10:00 až 18:00
pátek 10:00 až 15:30
Možnost dovolat se i mimo uvedenou pracovní dobu není vyloučena! Pozor! Pracovní doba operátorů vyřizujících dotazy uživatelů Palm OS a Windows Mobile se liší!
Ve dnech pracovního klidu a o státních svátcích linka není dostupná.
* POZOR! Nezaměňovat
registraci uživatele na tomto portálu s
registrací přístroje! Nejprve je nutné se
zaregistrovat jako uživatel portálu a teprve následně
zaregistrovat přístroj, pro nějž budete nárokovat bezplatnou podporu!