Linka se standardní sazbou hovorného








Pro uživatele, kteří si zakoupí handheld nebo smartphone v oficiální distribuci Palm v České republice nebo na Slovensku, nabízíme 180denní bezplatnou telefonickou podporu. Nejprve je nutné provést jednoduchou registraci* přístroje na tomto portálu. Následně obdržíte registrační e-mail s telefonním číslem s nezvýšenou sazbou hovorného. Po spojení budete pracovníky linky PalmHelp vyzváni ke sdělení výrobního čísla vašeho Palm přístroje a vaší e-mailové adresy. Pokud se tyto údaje budou shodovat s údaji uvedenými v registračním formuláři, můžete plně čerpat všech výhod. Rádi vám např. pomůžeme se systémovým nastavením, zprovozněním internetového připojení, výběrem a instalací libovolného softwaru, volbou vhodného příslušenství atp.


Pracovní doba na telefonické lince PalmHelp:

pondělí až čtvrtek 10:00 až 18:00
pátek 10:00 až 15:30


Možnost dovolat se i mimo uvedenou pracovní dobu není vyloučena! Pozor! Pracovní doba operátorů vyřizujících dotazy uživatelů Palm OS a Windows Mobile se liší!

Ve dnech pracovního klidu a o státních svátcích linka není dostupná.



* POZOR! Nezaměňovat registraci uživatele na tomto portálu s registrací přístroje! Nejprve je nutné se zaregistrovat jako uživatel portálu a teprve následně zaregistrovat přístroj, pro nějž budete nárokovat bezplatnou podporu!







Copyright © www.PalmHelp.cz
Všechna práva vyhrazena.

Publikováno: 24.11. 2004 (10704 čtenářů)

[ Zpět ]

Reklama / Ceník
Vstup pro inzerenty




 


Doporučte nás | Webmaster | Hledání | Statistiky | Syndikační kanály | Právní ujednání | Ochrana osobních údajů



PalmHelp (www.PalmHelp.cz), informace nejen ze světa webOS a Palm OS, asistenční služby uživatelům produktů Palm. ISSN 1801-9412