Kdy neposkytujeme bezplatné poradentství? - www.PalmHelp.cz

Kdy neposkytujeme bezplatné poradentství?






Existují tyto podmínky, za nichž nenabízíme poradenství na lince s nezvýšenou sazbou hovorného:

  • Uživatel nezaregistroval přístroj, pro nějž nárokuje podporu.

  • Přístroj nepochází z distribuční sítě oficiálního dovozce pro Českou nebo Slovenskou republiku, kterým je společnost RRC-CZ.

  • Uplynulo 6 měsíců od ukončení distribuce přístroje v ČR (neplatí v případě, že jsme již potvrdili registraci). Pozor! Ukončení prodeje distributory ještě neznamená ukončení prodeje u koncových prodejců. Může se tak stát, že v maloobchodní síti zakoupíte přístroj, který již 6 měsíců není oficiálně dovážen na český/slovenský trh a registrace vám tak nebude uznána!

  • Uplynulo 180 dní od potvrzení řádné registrace.

  • Je vyžadováno poradenství pro nelegálně získaný software.


  • I v případech, kdy z výše uvedených důvodů nelze využít bezplatné telefonické podpory, stále se ještě můžete obrátit na standardní linku technické pomoci PalmHelp 900 26 26 26.







    Copyright © www.PalmHelp.cz
    Všechna práva vyhrazena.

    Publikováno: 23.01. 2005 (4595 čtenářů)

    [ Zpět ]

    Reklama / Ceník
    Vstup pro inzerenty




     


    Doporučte nás | Webmaster | Hledání | Statistiky | Syndikační kanály | Právní ujednání | Ochrana osobních údajů



    PalmHelp (www.PalmHelp.cz), informace nejen ze světa webOS a Palm OS, asistenční služby uživatelům produktů Palm. ISSN 1801-9412