Odpovědi |
· Google Sync (EAS) pro VersaMail
Heslovitý popis existuje na blogu Palmisty. [ Zpět nahoru ]
|
· Jak importovat data ze starého palmu do nového? Podrobný postup najdete v článku Jak importovat data ze starého palmu do nového? [ Zpět nahoru ]
|
· Jak synchronizovat přes Bluetooth? Podrobný návod v článku Synchronizujeme palm přes Bluetooth. [ Zpět nahoru ]
|
· Jaká verze Palm Desktopu je pro mě vhodná? Správnou verzi Palm Desktopu pro váš palm v kombinaci s vaším operačním systémem ve stolním PC/Mac zjistíte na těchto stránkách. [ Zpět nahoru ]
|
· Nemohu nainstalovat Palm Desktop Palm Desktop je kompatibilní jen s nejrozšířenějšími edicemi Windows. Pokud tedy používáte některou z méně běžných "Windows XP edition" jako např. Media Center Edition, Professional x64 Edition, Tablet PC Edition, instalaci se vám nepodaří provést. [ Zpět nahoru ]
|
· Palm Desktop stažený z Internetu je nekompletní
Ano, některé části Palm Desktopu staženého z oficiálních stránek Palmu mohou skutečně chybět. Je nutné nejprve nainstalovat verzi z CD-ROM přibaleného k přístroji a teprve potom přeinstalovat novější verzí z Internetu. [ Zpět nahoru ]
|
· PalmDesktop se nedá spustit okamžitě po spuštění dojde k chybě a sám se zavře Toto se stává se u starší verze, je nutno přeinstalovat aplikaci Palm Desktop.
1/ Proveďte synchronizaci
2/ odinstalujte Palm Desktop
3/ restartujte PC
4/ nainstalujte PalmDesktop v nejnovější verzi z internetu
(Pozor! Verze z internetu neobsahuje možnost synchronizace s MS-Outlook!)
5/ synchronizujte s vaším PDA
(Před první synchronizací doporučujeme jednorázově nastavit, aby PDA přepisovalo data na desktopu /hlavně z důvodu zachování kategorií/. Pro pomoc volejte linku PalmHelp.) [ Zpět nahoru ]
|
· PDA nesynchronizuje Zkontrolujte:
1/ připojení kolébky (kabelu) do USB portu, máte-li možnost, připojte ji k jinému portu, případně používaný port vyzkoušejte připojením jiného zařízení (např. myši)
2/ zkontrolujte konektor na PDA a na kolébce (kabelu), v případě potřeby jej vyčistěte
3/ zkontrolujte, že je spuštěn HotSync manažer (ikona na liště), pokud ne, restartujte PC
Pokud nic nepomůže:
1/ restartovat PDA
2/ restartovat PC
3/ reinstalovat Palm Desktop
Problém může způsobit i připojení kolébky/kabelu k USB hubu. Nejlepší je přímé připojení do počítače.
U některých palmů s NVFS pamětí (např. Treo 650) může být problém způsoben tím, že používáte Palm Desktop stažený z Internetu. Je nutné nejprve provést standardní instalaci z originálního CD a teprve potom provést upgrade na novější verzi staženou z webu společnosti Palm! [ Zpět nahoru ]
|
· Potíže se synchronizací e-mailů přes Palm Desktop 3.x
Celou řadu problému při synchronizaci e-mailů u starších palmů pro něž je určen Palm Desktop 3.x, řeší E-Mail Conduit v3.0.4 Update. [ Zpět nahoru ]
|
· Potíže se synchronizací s MS Outlookem 2007 Používáte-li Outlook 2007 na Windows XP nebo Windows Vista, budete do stolního počítače potřebovat nainstalovat Outlook 2007 Update for Palm OS Devices. [ Zpět nahoru ]
|
· Synchronizace a MacOS X Je to stejné jako na PC, jen je potřeba mít zvlášť Palm Desktop pro MacOS X. Zde si můžete stáhnout aktuální verzi (nutno zvolit typ Palm OS přístroje a verzi Mac OS. Po instalaci HotSync manageru je možné deaktivovat conduity pro synchronizaci s Palm Desktopovými PIM aplikacemi a využít MacOS PIM aplikací iCal a Adress Book a to pomocí iSyncu. Bývají však potíže s češtinou a se zdvojováním položek, proto zprovoznění vyžaduje zkušenější uživatele. Doporučujeme provést upgrady jak MacOS X, tak i PIM aplikací a souvisejících systémových komponent (např. Bluetooth Firmware apod.). Vše je běžně dostupné např. na stánkách Apple.cz [ Zpět nahoru ]
|
· Synchronizace s Linuxovým PC Pokud byste rádi rozchodili komunikaci mezi palmem a linuxovým PC, přečtěte si zajímavý článek i s ukázkami na PAjDOvi.
Další zajímavý článek najdete zde a také v článku Palm Zire 72 a Linux na serveru LinuxEXPRES. [ Zpět nahoru ]
|
· V některých aplikacích (např. úkoly) se vytvářejí při synchronizaci duplicity Pokud upravíte na PC i na PDA jeden záznam, výsledkem je duplikace při příští synchronizaci, protože systém neví, kterou verzi chcete použít vyberte si aktuální a druhou smažte.
Příčinou mohou být také zdvojené conduity při různých updatech nebo reinstalacích.
Pomoc při řešení tohoto problému vám může poskytnout Palm Desktop a jeho funkce Tools - Addins - Delete Duplicates. [ Zpět nahoru ]
|