Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
nneedd nováček
Registrace: 15.8. 2006 Příspěvky: 65
|
Zaslal: st 18. listopad, 2009 11:49 Předmět: Centro - Chýbí výpis z hovoru |
|
|
Zdravim,
pouzivam uz nejaky ten patek Centro (v aj). Ted se mi stala takova vec, ze se mi nezapisuji hovory (ani prichozi, odchozi ci zmeskane) do vypisu z hovoru (Call log). Nevite, cim to muze byt? dival jsem se do mista v pameti a mam volnych jeste skoro 52Mb.
Dekuji vsem za Vasi pomoc |
|
Návrat nahoru |
|
|
nneedd nováček
Registrace: 15.8. 2006 Příspěvky: 65
|
Zaslal: st 18. listopad, 2009 11:53 Předmět: Re: Centro - Chýbí výpis z hovoru |
|
|
nneedd napsal: | Zdravim,
pouzivam uz nejaky ten patek Centro (v aj). Ted se mi stala takova vec, ze se mi nezapisuji hovory (ani prichozi, odchozi ci zmeskane) do vypisu z hovoru (Call log). Nevite, cim to muze byt? dival jsem se do mista v pameti a mam volnych jeste skoro 52Mb.
Dekuji vsem za Vasi pomoc |
respektive: hovory se mi prestavali zapisovat od ca 10:50....stare hovory tam jsou....ale nove se nezapisuji. |
|
Návrat nahoru |
|
|
masoxCZ *** admirál ***
Registrace: 9.2. 2007 Příspěvky: 939
|
Zaslal: čt 19. listopad, 2009 9:07 Předmět: |
|
|
Jediné co mě napadá je, že používáš nějakou aplikaci která se seznamem hovorů pracuje a zmršila databázi.
Zkus v aplikaci Phone na záložce výpisu hovorů menu-Record-Purge-All. Smažeš celý výpis a nové hovory by se měly začít zaznamenávat.
Pokud to nepomůže, můžeš např. pomocí FileZ sáhnout do interní paměti na soubor PhoneCallDB a v Detailech mrknout, jestli není nastavený atribut ReadOnly (pokud jo, zruš ho).
A pokud nepomůže ani to, můžeš zkusit PhoneCallDB smazat a po restartu by se měl vytvořit nový. _________________ UTFG "Jak se správně ptát" !!!
... Peace through superior firepower. |
|
Návrat nahoru |
|
|
nneedd nováček
Registrace: 15.8. 2006 Příspěvky: 65
|
Zaslal: ne 22. listopad, 2009 10:23 Předmět: |
|
|
Dekuji za tip. Ono se to tak nejak vyresilo samo.
Jen pro informaci pro ostatni: posledni novou aplikaci jsem do Centra instaloval asi pred ca 1/2 rokem. Ovsem podnikam a v call-logu jsem mel tedy za posledni ca rok desetitisice zaznamu (mam tak ca 100 hovoru (prichozich/odchozich/zmeskanych denne). Zkusil jsem vymazat tedy hovory starsi nez tusim 2 mesice....po tomto vymazani zrejme nejake pameti, zacal seznam hovoru se zas ukladat. Bohuzel jeste ten den mi Treo zamrzlo a po restartu jsem prisel o cely call log....od te chvile call log zapisuje standardne.
Vymaz call logu nemel nastesti zadny vliv na SMS ci adresar (coz by byl vetsi prusvih, neb synchronizuji tak 1x mesicne).
Kazdopadne dekuji za radu a preji hezky den |
|
Návrat nahoru |
|
|
masoxCZ *** admirál ***
Registrace: 9.2. 2007 Příspěvky: 939
|
Zaslal: po 23. listopad, 2009 10:11 Předmět: |
|
|
Hm, to by mohlo znamenat, žes narazil na strop velikosti souboru databáze. Trochu neohrabaně by to mohlo vyřešit to, že by sis vždycky třeba k prvnímu dni v měsíci databázi se seznamem hovorů zazálohoval na kartu do adresáře, a v případě potřeby něco dohledávat by sis to překopíroval zpátky (a aktuální samozřejmě předem uložil), a potom překopíroval zpátky ten aktuální. Mám dojem že něco takového se mi taky kdysi stalo, když jsem měl v protokolu hovory za cca rok a 1/4. _________________ UTFG "Jak se správně ptát" !!!
... Peace through superior firepower. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|