Fórum - Zobrazit téma - Placená lokalizace bez podpory? - www.PalmHelp.cz
forum.PalmHelp.cz
O všem, co souvisí s webOS a Palm OS
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 Osobní nastaveníOsobní nastavení   Přihlásit se pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Placená lokalizace bez podpory?

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra PalmHelp.cz -> Lokalizace
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kinter
plavčík
plavčík


Registrace: 23.6. 2005
Příspěvky: 197

PříspěvekZaslal: ne 13. červenec, 2008 18:04    Předmět: Placená lokalizace bez podpory? Citovat

Reagoval jsem u nějakého článku, pak mi došlo že fórum by mohlo být lepší, tedy kopíruji:

Někdo jiný
Citace:
Čekání na Godota - Locale: Vlastním treo 680 a už od update na FW1,12 jsem bez češtiny ale o 500kč lehčí. Přístup redgrep je na přesdržku na email nereaguje a češtinu jen slibuje, sem si mohl 500 nechat a používat cracklej piloc zadarmo a bejt tam kde jsem s lokalizací dneska!


Citace:
Treo 680 jsem si koupil letos s češtinou od těch machrů na přesdržku. Nereagují, vůbec se neobtěžují. Takže jsem měl češtinu na měsíc a dost. Nějaká podpora? Slušnost? Není to pro ČOIku?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
gimli
plavčík
plavčík


Registrace: 15.1. 2008
Příspěvky: 163

PříspěvekZaslal: ne 13. červenec, 2008 19:04    Předmět: Citovat

Jo tak nějak podobně se asi cítí každý kdo si od nich v poslední době nějakou lokalizaci koupil. Docela lituju že jsme do nich nedávno vrazil dalších 500 za češtinu do T680, když se před pár dny objevila kvalitnější malá lokalizace od Hawka. Radši jsem měl to pětikilo poslal jemu. Aspoň se snažím mu teď pomoct s testováním lokalizace v ISO. Fakt mě ten přístup RedGrepu ... no však víte co Nazlobený
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Ronoath
plavčík
plavčík


Registrace: 14.9. 2005
Příspěvky: 111

PříspěvekZaslal: po 14. červenec, 2008 17:06    Předmět: Citovat

Mě třeba osobně na druhý mail odpověděli a problém, kdy jsem (kolem loňských vánoc) špatně zaregistroval češtinu pro T680, vyřešili asi za dva dny, kdy mi poslali zcela nové - a funkční - číslo. Je to asi otázka komunikace, protože v druhém mailu jsem jim rovnou poslal i své zákaznické číslo uvedené na nálepce, která byla na krabici Trea. Takže asi problém mezi židlí a klávesnicí - nebo se to za ty čtyři měsíce tak zhoršilo?

(každopádně teď už češtinu RedGrepu taky nepoužívám - Hawkova je o dost lepší...)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
gimli
plavčík
plavčík


Registrace: 15.1. 2008
Příspěvky: 163

PříspěvekZaslal: po 14. červenec, 2008 17:18    Předmět: Citovat

Ronoath napsal:
Mě třeba osobně na druhý mail odpověděli a problém, kdy jsem (kolem loňských vánoc) špatně zaregistroval češtinu pro T680, vyřešili asi za dva dny, kdy mi poslali zcela nové - a funkční - číslo. Je to asi otázka komunikace, protože v druhém mailu jsem jim rovnou poslal i své zákaznické číslo uvedené na nálepce, která byla na krabici Trea. Takže asi problém mezi židlí a klávesnicí - nebo se to za ty čtyři měsíce tak zhoršilo?

(každopádně teď už češtinu RedGrepu taky nepoužívám - Hawkova je o dost lepší...)


No, asi záleží na tom na co se jich ptáš Radostný Myslím, že na dotazy, kdy bude konečně k dispozici alespoň ostrá verze malá lokalizace pro T680 a ne jen beta, nebo kdy bude k dispozici velká lokalizace, kterou jsem si nakonec zaplatil v ceně taky, tak odpověď nedostaneš. Ale už to neřeším, velkou lokalizaci stejně nepotřebuju, chtěl jsem ji jen z principu a Hawkova malá lokalizace je dnes už o hodně lepší a hlavně stabilní. Nebyl problém v dodávce licence, tu jsem dostal obratem, ale o to že jsem koupil betu a nedostal žádný příslib, že někdy bude ostrá verze nebo dokonce velká lokalizace.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
kinter
plavčík
plavčík


Registrace: 23.6. 2005
Příspěvky: 197

PříspěvekZaslal: po 14. červenec, 2008 17:41    Předmět: Citovat

Ronoath napsal:
Takže asi problém mezi židlí a klávesnicí - nebo se to za ty čtyři měsíce tak zhoršilo?


Napsal jsem jim dotaz slušně, nepokoušel jsem se je ani náznakem urazit. Jen mi nepřide v pořádku koupit si program na jeden měsíc a místo slibované uživatelské podpory nic.
Mám na přístroj záruku včetně dodané češtiny? Tu mi prodejce dodal v ceně, neprodával přístroje bez počeštění.

Ještě bych dodal - pár programů jsem si koupil. Po svých zkušenostech se vůbec nedivím, že existuje warez.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Ronoath
plavčík
plavčík


Registrace: 14.9. 2005
Příspěvky: 111

PříspěvekZaslal: po 14. červenec, 2008 21:33    Předmět: Citovat

Máte pravdu oba. O tak zásadní věc, jako je číslo lokalizace, se jim asi nehodí špekulovat, ale je naprostá pravda, že pokud prodejce slibuje PLNOU lokalizaci, tak bych ji měl dostat. Dokážu ještě pochopit, když přijde nový software, ještě tak zásadní jako update 1.12, ale taková doba a ani kusá informace?

Kinter: Všechen software pro Treo, který jsem potřeboval k životu a byl placený, jsem si koupil. A nemám špatných zkušeností... Zatím...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra PalmHelp.cz -> Lokalizace Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Reklama / Ceník
Vstup pro inzerenty




 


Doporučte nás | Webmaster | Hledání | Statistiky | Syndikační kanály | Právní ujednání | Ochrana osobních údajů



PalmHelp (www.PalmHelp.cz), informace nejen ze světa webOS a Palm OS, asistenční služby uživatelům produktů Palm. ISSN 1801-9412