www.PalmHelp.cz

PalmSource se mění na ACCESS a představuje nové logo
Publikováno: 16.10.2006
Téma: Informace a oznámení


Ve čtvrtek 12. října oznámila společnost ACCESS změnu značky a názvu dceřiné společnosti PalmSource. Ta od nynějška bude vystupovat pouze pod jménem ACCESS. Zároveň s touto změnou představila společnost ACCESS nové logo, které společnost povede do nové etapy života. S trochou zpoždění, způsobenou především uvedením nového Trea vám dnes přinášíme tiskovou zprávu.





Společnost ACCESS ve čtvrtek večer odhalila novou identitu značky, která připomíná nový milník v historii společnosti a ještě více zdůrazňuje posun firmy do pozice předního poskytovatele řešení pro mobilní telefony a jiná zařízení. Zároveň s tím bylo oznámeno, že dceřiná společnost PalmSource započala proces přechodu na značku ACCESS.

Obě společnosti jsou díky svým produktům uznávanými průkopníky na trhu mobilních zařízení. Například web browser NetFront od společnosti ACCESS, který nedávno překročil hranici 279 milionů prodaných licencí v celkem 923 různých typů zařízení (mobilní telefony, PDA, digitální televize, herní konzole, palubní počítače automobilů), je všeobecně uznáván jako nejpokročilejší internetový prohlížeč na světě.



PalmSource je společností, která stojí za Palm OS, předním operačním systémem pro mobiní telefony a zařízení. V současné době tento operační systém používá již přes 40 milionů mobilních telefonů, kapesních počítačů a dalších mobilních zařízení. PalmSource a její operační systém Palm OS způsobily vznik veliké komunity uživatelů, vývojárů a výrobců, kteří spolu dohromady tvoří takzvanou Palm Powered Economy.

ACCESS a PalmSource se společně plně věnují vývoji produktů a platforem určených ke zlepšení schopností mobilních zařízení. Prvním produktem, který bude těžit ze společných technologií a znalostí obou společností, bude ACCESS Linux Platform (ALP), oznámená v únoru 2006.

"Naše nové logo bylo navrženo tak, aby symbolizovalo přeměnu ACCESSu na opravdu globální společnost, která nabízí inovativní produkty a technologie a je tomuto směru naprosto oddaná." řekl TOru Arakawa, CEO společnosti ACCESS, její prezident a spoluzakladatel. "Nové logo symbolizuje fakt, že naše společnost si maximálně zakládá na spokojenosti zákazníka, čestnosti, inovaci, dokonalosti a otevřenosti," dodal Arakawa.

Nové logo je v podstatě modernizací stávajícího loga ACCESSu a naznačuje vývoj společnosti jakožto globální korporace s 29 centry v Asii, Evropě a Spojených Státech. Čtyři koule vybíhající ze slova ACCESS jsou metaforou pro technologie a produkty, které ACCESS vytvoří, vyvine a vypustí do světa. Tyto koule symbolizují technologie, produkty, průmyslová odvětví a obchodní modely, které ACCESS a PalmSource vyvinuly a také ty, které díky těmto společnostem teprve spatří světlo světa.

Zdůrazněním faktu, že se ze dvou společností stává jedna, jsou pak dva odstíny modré barvy. Celkový design představuje společnost, která se neustále vyvíjí a dodává na trh mobilních zařízení inovativní produkty a technologie.

Nová spojená globální internetová stránka

Kromě nového loga představila společnost ACCESS i novou globální www stránku, která spojuje, vylepšuje a rozšiřuje informace, které byly dříve dostupné na samostatných stránkách obou společností.



Nové spojené internetové stránky ACCESSu a PalmSource dostaly příjemné uživatelské prostředí, které zlepšuje dojem uživatelů. K dispozici je pět jazykových verzí - anglická, japonská, francouzská, německá a španělská. Stránka tak poskytuje informace daleko širšímu globálnímu publiku. Nová stránka přestavuje oddanost společnosti v oblasti poskytování informací svým zákazníkům, partnerům a vývojářům.

Nové webové stránky najdete na adrese www.access-company.com


Komentář redaktora:
To, že PalmSource postupně splyne s ACCESSem se všeobecně očekávalo. Krok to nebyl nikterak unáhlený, samotný ACCESS si s celou přípravou přechodu dal pořádně na čas. A pravděpodobně bude ještě chvíli trvat, než veškeré zmínky o PalmSource jako takovém ustanou. Celý tento proces je ale velmi zajímavou ukázkou chytrého marketingu. Velké, ale pro koncové zákazníky prakticky neznámé společnosti, se tímto způsobem poměrně rychle podařilo zapsat do povědomí mnoha běžných uživatelů. A to vše díky slovu "Palm" v názvu její dceřinné společnosti. To již dnes ACCESS nepotřebuje, což potbrzuje dnešní tisková zpráva. Sebevědomí této japonské firmě rozhodně nechybí a dle mého názoru na něj má i právo.
Celá tisková zpráva je poněkud vzletným představením ACCESSu těm několika posledním, kteří ještě neměli tušení, že takováto společnost existuje. Věřím, že tento marketing zafunguje velmi dobře a že s příchodem ACCESS Linux Platform (bude se opravdu výsledný systém jmenovat právě takto? - tón tiskové zprávy to nepřímo naznačuje) se poměrně rychle zapomene na fakt, že předchůdce tohoto systému se jmenoval Palm OS. Ostatně, samotná ALP by měla být adresována daleko širšímu publiku než Palm OS, takže to nebude zase takový problém.










Tento článek si můžete přečíst na webu www.PalmHelp.cz
http://www.palmhelp.cz/html

Tento článek najdete na adrese:
http://www.palmhelp.cz/html/modules.php?name=News&file=article&sid=903