www.PalmHelp.cz

Placená hot-line opět v provozu!
Publikováno: 04.06.2007
Téma: Informace a oznámení


K 1. 3. 2007 byla pozastavena technická podpora až do té doby poskytovaná v placené i bezplatné variantě všem uživatelům přístrojů s operačním systémem Palm OS. O důvodech tohoto kroku jsme již psali v článku Přerušení telefonické podpory. Mezitím jsme se snažili situaci vyřešit s dovozcem, což se dosud nepodařilo, ačkoliv jednání stále nejsou u konce. Protože prodleva v poskytování telefonického poradenství již dosáhla tří měsíců, rozhodli jsme se prozatím spustit alespoň placenou linku. Více informací uvnitř článku...



Placená linka je dostupná nejen každému uživateli platformy Palm OS, ale i Windows Mobile. K tomuto kroku nás nevedla jen neuspokojivá situace s financováním bezplatné podpory ze strany dovozce, ale prvotně i rozšíření produktové řady samotného Palmu právě na platformu Windows Mobile. Odpovídající operační systém si zvolíte sami jednoduchým výběrem z hlasového konverzantu po dovolání na číslo 900 26 26 26. Pro urychlení výběru je dobré vědět, že ihned po spojení lze na klávesnici mobilu nebo telefonu s tónovou volbou stisknou jedničku (1) pro Windows Mobile nebo dvojku (2) pro Palm OS. Pokud byste si v tuto chvíli nevěděli rady, systém vás během chvilky automaticky přepojí na operátora, který sám zařídí přepojení na odpovídající oddělení.

Za minutu spojení zaplatíte 26,- Kč včetně DPH (21,85 Kč bez DPH). Nemusíte mít přitom obavy z vysokého telefonního účtu - průměrný hovor netrvá déle než dvě minuty, obvykle se běžný dotaz podaří vyřešit již do minuty první. Ani v případě složitějších problémů, které nelze vyřešit ihned, se nemusíte obávat dlouhých prodlev. V takových případech oslovený operátor hledá odpověď až po ukončení hovoru a výsledné řešení zasílá do čtyř pracovních dnů na mailbox volajícího uživatele. Nejen z tohoto důvodu je na začátku hovoru vždy vyžadován váš e-mailový kontakt. E-mailová adresa zároveň slouží jako relativně anonymní identifikátor volajícího, díky čemuž jsme schopni okamžitě zjistit předchozí historii vašeho případu a maximálně tak zefektivnit poskytovanou podporu. Na výslovné přání volajícího jsme nicméně připraveni poskytovat veškerý servis i bez zapsání mailboxu. V taktovém případě ale nelze garantovat plnou kvalitu. Kromě již zmíněných důvodů evidence vaší elektronické schránky je tu ještě jeden další: ihned po vyřešení dotazu volajícího je totiž naším systémem na nahlášený mailbox odeslán e-mail s výzvou k ohodnocení kontaktovaného operátora. Vaše následné hodnocení slouží pro další zlepšování našich služeb.


Kromě placené linky provozujeme také linku s nezvýšenou sazbou hovorného a to zatím výhradně pro uživatele komunikátorů značky E-TEN z oficiální distribuční sítě českého dovozce (E-Shop s. r. o.). Více informací o této službě na portálu WM Help.





Tento článek si můžete přečíst na webu www.PalmHelp.cz
http://www.palmhelp.cz/html

Tento článek najdete na adrese:
http://www.palmhelp.cz/html/modules.php?name=News&file=article&sid=1232