Servis pro nové přístroje Palm Pre a Palm Pixi byl až dosud v našich končinách nedostupný. Od začátku září však PalmHelp rozšířil nabídku servisních služeb v plném rozsahu i pro uvedené přístroje, čímž padá jedna z hlavních překážek pro jejich pořízení!
Od zakoupení přístrojů Palm Pre či Pixi našince zatím skutečně mohly odrazovat dvě skutečnosti - jednak absence záručního a dokonce i pozáručního servisu a pak především neexistující distribuce nových palmů na našem území. Jak už bylo uvedeno v perexu, servis přebírá na svá bedra PalmHelp a co se týče distribuce, zdá se, že bychom se brzy mohli také dočkat pozitivních změn. Zatím ale nemůžeme prozrazovat nic konkrétního, proto sledujte další zprávy na našem portálu. Prozatím se tedy vraťme k otázce servisu...
Servis Palm Pre a Palm Pixi v ČR a na Slovensku
Zpočátku se zdálo, že servis bude realizovatelný jen prostřednictvím mobilních operátorů. Jelikož v ČR ani na Slovensku zatím žádný z operátorů nové palmy nenabízí (navzdory počátečním proklamacím), dosud jsme s opravami museli do zahraničí, nejčastěji do Německa. Naštěstí se politika Palmu změnila (snad v důsledku akvizice Palmu společností HP?) a opravy všech nových modelů mohou zajišťovat i veškerá stávající autorizovaná servisní střediska, takže i PalmHelp. To je tedy pro zájemce o webOS přístroje bezesporu vynikající zpráva. Opravy jsou realizovány standardním způsobem, který až dosud využívaly stovky uživatelů Palm OS nebo Windows Mobile palmů. Pro pořádek si zopakujme, že jakoukoliv servisní zakázku je nutno nejprve vytvořit přes webové rozhraní na adrese http://servis.palm.cz (přístupná jen pro registrované uživatele portálu PalmHelp.cz). Zde najdete také veškeré bližší pokyny včetně odkazů na Všeobecné obchodní podmínky a rámcový Servisní ceník. Konkrétní cenu však ve většině případů oznamujeme zákazníkům předem (po provedení diagnostiky) a opravu zahajujeme až po jejím odsouhlasení. Jak je už nyní vidět v servisním ceníku, jsou známy ceny za výměny kapacitních displejů a je možno konstatovat, že jsou celkem příznivé. Oproti Palm Treo Pro s klasickým displejem je výměna mnohem dražšího displeje kapacitního jen o stokorunu dražší. Ani ceny ostatních servisních úkonů nejsou nijak dramatické a v případě drobných oprav se pohybují třeba i v řádu stokorun.
Takže pokud jste kvůli obavám z komplikací s reklamacemi až dosud váhali nad pořízením Palmu Pre nebo Pixi, nyní můžete své obavy zažehnat. PalmHelp rozšiřuje své servisní služby i pro modely Palm Pre, Palm Pixi, Palm Pre Plus a Palm Pixi Plus, stejně jako na veškeré budoucí webOS přístroje.
Závěrem ještě jedna důležitá informace. Pro uplatňování záručních reklamací platí standardní podmínky, což znamená doložení kopie kupního dokladu potvrzujícího datum pořízení s vyznačením výrobního čísla (S/N) nebo IMEI. Pro webOS přístroje však platí jedno podstatné omezení - záruka je uznávána jen pro přístroje určené pro distribuci v Evropské unii! Přístroje importované např. z USA tak můžeme opravit jen jako nezáruční (oprava vám tedy bude plně vyúčtována i v případě platné mezinárodní záruky)!!!
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.
Re: PalmHelp rozšiřuje servisní služby i pro webOS přístroje! (Hodnocení: 1) Od: Davy (email je skrytý) - 06.09.2010 (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Protože na Help line se nelze dovolat (číslo neexistuje) a jiný kontakt na servis jsem nenašel, položím otázku touto cestou. U svého Pre jsem zničil postranní tlačítko hlasitosti. Máte tento díl k dispozici? (Před týdnem jsem byl v Londýně a neuspěl jsem)
No jsou dvě možnosti - rychlá oprava přes servisní středisko v Británii (to zařídíme), což ale bude drahé. Druhá možnost je nějaký ten týden si počkat, až potřebný díl dorazí k nám od zahraničního dodavatele, ale pak to bude levnější.
Re: PalmHelp rozšiřuje servisní služby i pro webOS přístroje! (Hodnocení: 1) Od: Davy (email je skrytý) - 06.09.2010 (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)