Fórum - Zobrazit téma - Môj prvý Palm - VX - pomoc - www.PalmHelp.cz
forum.PalmHelp.cz
O všem, co souvisí s webOS a Palm OS
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 Osobní nastaveníOsobní nastavení   Přihlásit se pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Môj prvý Palm - VX - pomoc
Přejít na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra PalmHelp.cz -> smartphony/PDA/tablety
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
m7i7k7i7
nováček
nováček


Registrace: 3.12. 2007
Příspěvky: 19

PříspěvekZaslal: st 05. prosinec, 2007 19:03    Předmět: Môj prvý Palm - VX - pomoc Citovat

Tento týždeň by som mal dostať Palm Vx, dar od kamaratky z Česka, a keďže som úplny začiatočník čo sa týka Palmov (tuším sa tomu povie lama Pochybující ) chcel by som poprosiť niekoho či by mi nepomohol. Zatiaľ napíšem také prvé otázky, zvyšok, keď ho už budem mať pred sebou.
1) Kamoška mi písala, že OS je v nemčine. Môj kamoš, ktorý má jeden z novších Palmov hovoril, že by tam mal byť výber jazykov ako u jeho Palmu, o čom však pochybujem, keďže Vx je už starší kúsok. Ak je možné si už v základe vybrať jazyk, napíšete mi niekto postup, v takom znení: klikni tu v tom mieste, to by malo znamenať nastavenia a pod. keďže asi je defaultne nastavený na nemčinu.
2) s tým súvisí predchodzia otázka, ak je tam iba jeden jazyk a to nemčina, ako by som si mal nainštalovať OS iného jazyku? Myslím, že súbor už mám z webu RedGrep (alebo tak nejak) no ak by sa našiel nejaký vhodný pre Vx v anj/cz, tak by som poprosil link + návod. Určite treba nejaký sw do klasického PC? Aký to je?
3) Nabíja sa Palm Vx aj cez synchronizačnú kolísku? + aký konektor má? USB či COM?
Dopredu ďakujem za pomoc. Miki
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
joshviklef
nováček
nováček


Registrace: 28.3. 2006
Příspěvky: 50