Fórum - Zobrazit téma - Palm Pre - Zaseknutí v headset modu - www.PalmHelp.cz
forum.PalmHelp.cz
O všem, co souvisí s webOS a Palm OS
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 Osobní nastaveníOsobní nastavení   Přihlásit se pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Palm Pre - Zaseknutí v headset modu

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra PalmHelp.cz -> Servis
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
LoGism
nováček
nováček


Registrace: 4.8. 2009
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: po 14. únor, 2011 12:50    Předmět: Palm Pre - Zaseknutí v headset modu Citovat

Ahoj,
mám Palm Pre z Německa, necelý rok starý, v posledních dnech mi nefunguje reproduktor. Co jsem pročítal diskuze na precentral.net, jedná se o zaseknutí v headset modu, dost častá závada. Jsou tam nějaké postupy pro odstranění závady, ale to jsou jen dočasná řešení, proto zvažuji zaslání do servisu.
Čili, jestli jsem správně pochopil, PalmHelp nabízí servis pro přístroje zakoupené v EU, takže by neměl být problém s reklamací v záruční době?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Badel
>> šéfredaktor <<
>> šéfredaktor <<


Registrace: 15.11. 2004
Příspěvky: 3155

PříspěvekZaslal: po 14. únor, 2011 13:40    Předmět: Citovat

Není problém, máte-li jak doložit platnou záruku.
_________________
www.palm.cz - www.palmhelp.cz - www.windowsmobile.cz - www.wmhelp.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
LoGism
nováček
nováček


Registrace: 4.8. 2009
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: po 14. únor, 2011 13:46    Předmět: Citovat

Mám fakturu od německého O2, kde by mělo být vše uvedeno.
Ještě menší dotaz k servisu - jsem lehce zmatený z popisu zasílání do servisu + poplatků. Mohl byste mi nějak ve zkratce říci, jak to funguje?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Badel
>> šéfredaktor <<
>> šéfredaktor <<


Registrace: 15.11. 2004
Příspěvky: 3155

PříspěvekZaslal: po 14. únor, 2011 14:10    Předmět: Citovat

250,- Kč za zprostředkování záruční opravy + 150,- Kč za poslání do Británie + 99,- Kč poštovné a dobírečné zpět k Vám. Celkem tedy 499,- Kč.
_________________
www.palm.cz - www.palmhelp.cz - www.windowsmobile.cz - www.wmhelp.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
LoGism
nováček
nováček


Registrace: 4.8. 2009
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: po 14. únor, 2011 14:16    Předmět: Citovat

Děkuji Vám.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
medvitek
nováček
nováček


Registrace: 27.6. 2005
Příspěvky: 48

PříspěvekZaslal: po 14. únor, 2011 21:26    Předmět: Citovat

Nejprve bych vyzkoušel vyčištěni zdířky pro sluchátka vatovou tyčinkou s kapkou alkoholu. Potom ověřit funkci pomocí : Device Info -> Preferences -> tests-> interactive tests -> audio -> headset jack.
pokud spínač funguje , jedná se o software bug. pomůže reastart (orange + Sym + R)
Je doporučeno vytahovat sluchátka před opuštěním hudební aplikace. (napřiklad aplikace music, při přehrávání a vytažení sluchátek zastaví hudbu a pak je vše OK)
Také je možno využít aplikaci "The ghastly headset"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
LoGism
nováček
nováček


Registrace: 4.8. 2009
Příspěvky: 4

PříspěvekZaslal: po 14. únor, 2011 21:38    Předmět: Citovat

Ano, tohle vše už jsem četl, většinu z toho jsem vyzkoušel, ale nic nevyřeší problém natrvalo.
Interaktivní test jsem zkoušel, jednou spínač funguje, jednou ne. Je možný, že je to kombinace ještě nějakýho problému, protože mi po reinstalu systému přes webOS Doctora a následném restartu reproduktor taktéž nefungoval.
Ještě jednou zkusim vyčistit tu zdířku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra PalmHelp.cz -> Servis Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Reklama / Ceník
Vstup pro inzerenty




 


Doporučte nás | Webmaster | Hledání | Statistiky | Syndikační kanály | Právní ujednání | Ochrana osobních údajů



PalmHelp (www.PalmHelp.cz), informace nejen ze světa webOS a Palm OS, asistenční služby uživatelům produktů Palm. ISSN 1801-9412